عرضه دام در جایگاه‌های تعیین شده توسط شهرداری انجام می‌شود

رئیس اتحادیه گوسفند داران اصفهان با بیان اینکه عرضه گوسفند برای عید قربان از طریق میادین، کشتارگاه ها و جایگاه‌های تعیین شده توسط شهرداری انجام می‌گیرد گفت: اینگونه خریداران برای مشکلات ناشی از بیماری‌های دامی هم نگرانی ندارند چون عرضه دام با نظارت و کنترل‌های لازم بهداشتی انجام می‌گیرد.

محمدصادق رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دام سنگین کیلویی ۶۸ تا ۷۲ هزار تومان است و در کل قیمت‌ها بستگی به توافق خریدار و فروشنده دارد.

وی افزود: البته اگر خرید در جایگاه‌های تعیین شده انجام گیرد بر اساس پایه قیمتی تعیین شده است اما چنانچه خرید از طریق دیگری باشد، با توجه به اینکه قیمتی رسمی اعلام نشده است خرید دام با توافق خریدار و فروشنده انجام می‌گیرد.

رئیس اتحادیه گوسفند داران اصفهان اضافه کرد: دامدار در موقعیتی است که تمایل به فروش دام خود دارد. از طرفی هم با وجود گرانی هزینه‌های تولید و افزایش نرخ نهاده‌ها قیمت‌های فعلی به نفع دامدار نیست.

رنجبر گفت: با توجه به اینکه دام‌ها برای این ایام پرورش داده شده‌اند اگر خریداری نباشد دامدار متضرر می‌شود و امیدواریم شرکت پشتیبانی دام با خرید تضمینی از زیان دامداران جلوگیری کند.

رئیس اتحادیه گوسفند داران اصفهان تصریح کرد: عرضه گوسفند برای عید قربان از طریق میادین، کشتارگاه‌ها و جایگاه‌های تعیین شده توسط شهرداری انجام می‌گیرد و اینگونه خریداران برای مشکلات ناشی از بیماری‌های دامی هم نگرانی ندارند چون عرضه دام با نظارت و کنترل‌های لازم بهداشتی انجام می‌گیرد.

کد خبر 587129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.