بهره‌گیری از فناوری هوشمند برای حل بحران کمبود سوخت در بریتانیا

انجمن مسکن Sovereign در انگلستان در حال نصب سنسورهای دیجیتالی در همپشایر است تا از این طریق دما و رطوبت هوا را کنترل کند و مشکلاتی نظیر رطوبت را در سازه‌ها به حداقل برساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌زودی فناوری‌های هوشمند، تغییرات شگرفی در سازه‌های شهر بیزینگ‌استوک همپشایر به وجود خواهد آورد و بهبود چشمگیر کیفیت زندگی را به ساکنان هدیه خواهد داد. در این رابطه، قرار است سنسورهای هوشمند، میزان رطوبت و دمای هوا را در هر سازه در زمان واقعی به مرکز داده‌ها انتقال دهد تا اقدامات لازم جهت تنظیم آن‌ها انجام شود و در نهایت، فضایی سالم‌تر برای سکونت مردم فراهم بیاید، ضمن این‌که در نتیجه آن، هزینه سوخت و انرژی نیز به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

داده‌هایی که به وسیله سنسورهای هوشمند در سراسر سازه‌ها جمع‌آوری می‌شود، تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به میزان رطوبت موجود در هوا را در هر ۳۰ دقیقه در پی خواهد داشت که در نتیجه آن، کارکنان مرکز پردازش داده‌ها در صورت مشاهده هر گونه نبود تعادل برای حل مشکلات مداخله خواهند کرد و بحران‌هایی نظیر رطوبت، تراکم هوا و زنگ‌زدگی را به حداقل خواهند رساند. جالب است بدانید که سنسورهای هوشمند از طریق شناسایی مناطقی با مصرف سوخت اضافی، به کارکنان برای مداخله جهت کاهش آن کمک خواهد کرد و از این طریق، بحران نبود سوخت کافی را نیز به حداقل خواهد رساند.

بهره‌گیری از فناوری هوشمند برای حل بحران کمبود سوخت در بریتانیا

در مرحله اول پیاده‌سازی پروژه، سنسورهای هوشمند در ۲۰۰ خانه مسکونی در سراسر شهر نصب خواهد شد و نظارت ۳۰ دقیقه یک بار بر داده‌های حاصل، تشخیص مشکلات احتمالی موجود در زمان اولیه وقوع و در نتیجه مداخله برای حل آن‌ها را در پی خواهد داشت. داده‌های منتشر شده علاوه بر گزارش مشکلاتی نظیر رطوبت، تراکم هوا و زنگ‌زدگی به شناسایی میزان انتشار دی‌اکسید کربن نیز کمک می‌کند و کارکنان مرکز داده‌ها را به اعمال اقدامات مناسب جهت به حداقل رساندن اثرات آن سوق می‌دهد.

انجمن مسکن Sovereign از ادامه پروژه نصب سنسورهای دیجیتالی خود در سازه‌های بیزینگ‌استوک تا پنج سال آینده خبر داده و مدعی شده است هر سال، دو هزار خانه جدید به این سنسورها مجهز خواهد شد تا در نهایت، تمام شهروندان از خدمات جدید این کمپانی بهره‌مند شوند و کیفیت زندگی آن‌ها به طور قابل‌توجهی بهبود یابد.

بهره‌گیری از فناوری هوشمند برای حل بحران کمبود سوخت در بریتانیا

کد خبر 585387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.