لزوم تسریع ساحل‌سازی حاشیه رودخانه بازفت

رئیس شورای اسلامی شهر بازفت با اشاره به لزوم لایروبی رودخانه بازفت و تسریع در روند ساحل‌سازی حاشیه این رودخانه، گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری بخش بازفت امری ضروری است تا معضلات موجود هرچه سریع‌تر رفع شود.

رمضان عسگری‌حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در دوران فعالیت جمهوری اسلامی ایران خدمات فراوانی در مناطق مختلف کشور به‌ویژه نقاط محروم مانند بازفت ارائه شده است، اما این منطقه هنوز با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

وی ادامه داد: درخواست داریم، رفع کمبودها و توسعه زیرساخت‌های مختلف در بخش بازفت به‌ویژه در جاده‌سازی، رفع نقاط حادثه‌خیز، آب‌رسانی، کشاورزی، تعریض و اصلاح ورودی‌ها و خروجی‌های راه‌های ارتباطی مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بازفت با اشاره به لزوم لای‌روبی رودخانه بازفت و تسریع در روند ساحل‌سازی حاشیه این رودخانه، افزود: توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری بخش بازفت ضروری است تا معضلات موجود هرچه سریع‌تر رفع شود، همچنین این منطقه ظرفیت مناسبی برای گردشگری و پذیرش مسافران دارد و نیاز است مسئولان شهری توجه ویژه‌ای به ارتقای این ظرفیت مهم در شهر بازفت داشته باشند.

وی در خصوص لزوم تعیین تکلیف سهم عشایر بازفت در شرکت‌های زیرمجموعه اداره‌کل امور عشایر، تصریح کرد: لازم است تعیین تکلیف سهام عشایر در شرکت‌های زیرمجموعه اداره‌کل امور عشایر چهارمحال‌وبختیاری در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، بازفت در شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال‌وبختیاری است. این شهر درختان بلوط زاگرس فراوانی دارد. طبیعت بازفت به دلیل دسترسی دشوار، دست‌نخورده و بکر باقی مانده است. بخش بازفت در ۱۹۰ کیلومتری شهرکرد قرار دارد و یکی از محل‌های کوچ عشایر و ایل‌راه آنها است. دهستان بازفت، در منطقه کوهستانی زاگرس مرکزی واقع شده است.

کد خبر 585137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.