بررسی ظرفیت‌های منطقه ۱۱ در نشست هم‌اندیشی با رهنانی‌های مقیم تهران

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در نشست هم‌اندیشی با رهنانی‌های مقیم تهران ظرفیت‌های این منطقه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت، گفت: خروجی این جلسات می‌تواند رشد و توسعه منطقه را به‌همراه داشته باشد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی با رهنانی‌های مقیم تهران جهت پیشرفت منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: این نشست در مسجد جامع پیامبر اعظم تهران با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، زهرا شیخی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از فعالان فرهنگی اقتصادی و سیاسی کشور برگزار شد.

وی افزود: با توجه به تاکید این دوره مدیریت شهری اصفهان در ارتباط با همگرایی و استفاده از ظرفیت‌هایی که می‌تواند به رشد و توسعه مناطق کمک کند، نشست هم‌اندیشی با رهنانی‌های مقیم تهران که می‌توانند در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی و فرهنگی به رشد و توسعه منطقه کمک کنند، برگزار شد تا بتوانیم از ظرفیت‌های منطقه با همکاری بخش خصوصی استفاده کنیم.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه افراد حاضر در این نشست اعلام آمادگی کردند که در پروژه‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی منطقه حضور فعال داشته باشند تا بتوانیم در راستای در راستای برون‌سپاری خدمات گام‌های بیشتری برداریم، تصریح کرد: خروجی این جلسات می‌تواند رشد و توسعه منطقه را با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و مردم به‌همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: امام جمعه رهنان که در این نشست حضور داشت، ظرفیت‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، درمانی و اقتصادی منطقه ۱۱ شهرداری را مطرح کرد و راهکارهای توسعه و پیشرفت مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

محمدحسینی گفت: مقرر شد در آینده نزدیک جلسه دیگری برگزار و مصوبات نشست هم‌اندیشی با رهنانی‌های مقیم تهران به صورت ملموس بررسی شود و این ارتباطات دائمی باشد تا افرادی که متعلق به منطقه ۱۱ شهرداری هستند، با حس تعلق خاطر بیشتری به رشد و توسعه منطقه کمک کنند.

بررسی ظرفیت‌های منطقه ۱۱ در نشست هم‌اندیشی با رهنانی‌های مقیم تهران

کد خبر 582325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.