افتتاح مدرسه خیرساز حاج منوچهر انصاری با حضور وزیر آموزش‌وپرورش

با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، مدرسه خیرساز زنده‌یاد منوچهر انصاری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف نوری ظهر امروز _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ در آئین افتتاح مدرسه خیرساز زنده‌یاد حاج منوچهر انصاری اظهار کرد: در دنیایی که تفکر بسیاری از افراد و جریان‌ها، تلاش برای تربیت دانش‌آموزان غیرکارآفرین است، این مکان‌های خیرساز می‌تواند دانش‌آموزان را با معارف الهی آشنا سازد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کارکردهای مدارس خیرساز گفت: دانش‌آموزانی که در مدارس خیرساز تربیت می‌شوند، بعدها می‌توانند خلق ارزش کنند؛ دانش‌آموختگان این مراکز از ظرفیت وجودی خود برای اصلاح نیازهای جامعه استفاده کنند؛ بنابراین یکی از کارهای دولت این است که زمینه را برای حضور خیران فراهم سازد.

همچنین مجید نسیمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در این آئین اظهار کرد: این پروژه شامل ۱۲ کلاس درس، یک کارگاه، نمازخانه و کتابخانه و با زیربنای هزار و ۸۰۰ متر است.

وی با اشاره به مشارکت سه خیر در احداث و تکمیل این پروژه، افزود: اعتبار اجرای این پروژه هفت میلیارد تومان بود که اجرای آن، زمان زیادی طول کشید؛ ولی در دولت سیزدهم تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان اعلام کرد: همزمان با بهره‌برداری این پروژه موضوع توزیع کاروان تجهیزات خاص هنرستان‌های فنی استان انجام می‌شود؛ در سال گذشته ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات هنرستان‌ها تصویب شد که ۲۸ هزار میلیارد تومان آن سهم استان اصفهان بود.

وی از خرید هزار و ۵۰۰ قلم تجهیزات برای هنرستان‌ها با این اعتبار خبر داد و گفت: هشت هنرستان به شکل نمادین تجهیز شده است و بقیه تجهیزات نیز در نواحی اطراف اصفهان توزیع می‌شود.

کد خبر 582242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.