شهرک صنعتی رازی یکی از شهرک‌های نمونه سطح استان

فرماندار شهرضا گفت: شهرک صنعتی رازی یکی از شهرک‌های نمونه سطح استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر جعفری امروز _پنجشنبه، بیست‌وششم خردادماه_ در جمع صنعتگران و در حضور وزیر ارشاد، اظهار کرد: در شهرک صنعتی رازی حدود ۶۴۸ واحد صنعتی، مجوز بهره‌برداری گرفتند که از این تعداد ۳۸۰ واحد در حوزه‌های مختلف غذایی، نساجی، شیمیایی، فلزی، برق، الکترونیک و صنایع مختلف دیگر فعال هستند، اما این شهرک چند مشکل اساسی دارد.

وی با بیان اینکه برق این شهرک صنعتی به شدت دچار مشکل است، افزود: در نخستین سفر شهرستانی استاندار به شهرضا در همین شهرک کارگروه مربوطه برگزار و مصوب شد که دو پست ۶۳ کیلووات و یک پست ۲۳۰ کیلووات به شهرک اختصاص داده شود، اما این موضوع همچنان مغفول مانده است.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: مشکل دیگر شهرک آب است که برای این موضوع سرمایه‌گذاری خوبی در بحث پساب شهرضا انجام شده است، اما بازهم صنایع مستقر در شهرک دچار مشکل هستند.

جعفری ادامه داد: در این شرایط برای حمایت از کارآفرینان و با توجه به افزایش قیمت‌ها باید بتوانیم سرمایه در گردش و ثابت را تزریق کنیم.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی رازی مشکلاتی در حوزه گاز نیز دارد. گاز شهرک تنها از یک مسیر تأمین می‌شود و نیازمند تقویت است و اصول حفاظت، ایمنی و پدافند غیرعامل باید مورد توجه قرار بگیرد، اما در مجموع این شهرک یکی از شهرک‌های نمونه در سطح استان و حتی کشور است.

فرماندار شهرضا گفت: بحث شیمی پاک یکی از اولویت‌های شهرستان در حوزه صنعت است که می‌تواند پیشران شهرستان باشد. امیدوار هستیم در سفر امروز رئیس‌جمهور این موضوع برای شهرستان پیگیری شود.

به گزارش ایمنا، در ادامه این نشست صنعتگران به بیان مشکلات خود پرداختند و شرکت‌های خصوصی از جمله شرکت آب و فاضلاب مطالباتی همچون افزایش قیمت متریال را در سال‌های اخیر داشتند.

کد خبر 582124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.