برنامه‌های سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر به نجف‌آباد

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر به نجف‌آباد از میدان میوه‌وتره‌بار گلدشت بازدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _بیست‌وششم خردادماه_ در جریان بیست‌وپنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به اصفهان، «محمد هادی زاهدی‌وفا» از میدان میوه‌وتره‌بار گلدشت بازدید به عمل خواهد آورد.

بازدید از ساختمان بیمارستان و بزرگراه اصفهان-فلاورجان-نجف‌آباد از دیگر برنامه‌های سرپرست وزارت کار است.

وی پس از دیدار با خانواده شهید و دیدار با مردم، در جلسه شورای اداری شهرستان نجف‌آباد شرکت خواهد کرد.

حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهید حججی

محمدهادی زاهدی وفا پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان، به همراه مسئولان شهرستان نجف‌آباد با حضور در خانه شهید حججی، با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید از میدان میوه و تره‌بار، ساختمان بیمارستان نجف‌آباد و بزرگراه اصفهان فلاورجان

وی در ادامه سفر به شهرستان نجف‌آباد، با بازدید از میدان میوه و تره‌بار گلدشت این مجموعه را افتتاح کرد. زاهدی وفا پس از افتتاح میدان میوه و تره بار گلدشت، از ساختمان در حال احداث بیمارستان ۴۱۶ تخت خوابی نجف‌آباد و بزرگراه اصفهان فلاورجان نجف‌آباد بازدید کرد.

دیدار با مردم، فعالان و تولیدکنندگان شهرستان

سرپرست وزارت کار، پس از بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان نجف آباد و دیدار با خانواده شهید حجتی، با حضور در تالار فرزانگان شهرداری نجف‌آباد، با مردم، فعالان و تولیدکنندگان شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد و برای حل مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد.

محمدهادی زاهدی وفا پس از بازدید از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان نجف‌آباد و گفت‌وگوی مردمی با مردم، فعالان و تولید کننده‌های این شهرستان، هم اکنون وارد شهرستان تیران شد.

قرار است تا سرپرست وزارت کار ضمن بازدید از پروژه‌های تکمیل شده و در حال ساخت تیران، با مردم و فعالان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو داشته باشد. زاهدی وفا در ادامه این سفر برخی پروژه‌های تکمیل شده این شهرستان را افتتاح خواهد کرد.

کد خبر 582110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.