عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ خردادماه

در این بسته خبری از تحقق ۹۰ درصدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تا خسارت به تاسیسات شهرداری ایرانشهر و بازگشایی بزرگراه شهید محمدی پس از ۲۵ سال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تحقق ۹۰ درصدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری شاهرود

محسن احمدی، شهردار شاهرود گفت: ۳۴۰ میلیارد تومان معادل ۹۰ درصد بودجه سال گذشته شهرداری شاهرود با تلاش و انسجام بخش‌های درآمدی محقق شد.

خسارت به تأسیسات شهرداری ایرانشهر

سعید دیده، شهردار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: طوفان عصر روز گذشته (یکشنبه) سه میلیارد و ٨۵٠ میلیون ریال به تأسیسات شهرداری و فضای سبز این شهرستان خسارت وارد کرده است.

پایلوت طرح ساماندهی زباله مازندران

علی داوودی، شهردار آمل با بیان اینکه این شهر پایلوت طرح ساماندهی زباله استان مازندران است، گفت: آمل به‌عنوان پایلوت طرح پسماند زباله انتخاب شده است و به‌زودی با ورود شرکت، ساماندهی و مدیریت زباله انجام می‌شود.

بهره‌برداری از پروژه بهسازی میدان ۱۵ خرداد کاشان

حسن بخشنده‌امنیه، شهردار کاشان گفت: پروژه بهسازی میدان ۱۵ خرداد در قالب دوازدهمین نوبت اجرای طرح صدبرگ خدمت به بهره‌برداری رسید.

اجرای طرح مقاوم‌سازی ساختمان‌های قدیمی رودسر

مازیار صفایی، شهردار رودسر از اجرای طرح مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی ساختمان‌های قدیمی شهر خبر داد.

انجام بیش از ۲۹۰ مترمربع پیاده‌روسازی در مینودر قزوین

علی پوریوسفی، سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین گفت: اردیبهشت ماه سال جاری بیش از ۲۹۰ مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت و کفپوش در معابر ناحیه مینودر انجام شده است.

بازگشایی بزرگراه شهید محمدی پس از ۲۵ سال

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان اظهار کرد: این طرح را جزو مطالبات به حق شهروندان طی سال‌های متمادی بوده که از زمان حضور شورای ششم و در ادامه پیگیری‌های معاونت شهرسازی و امور زیربنایی و اداره املاک و پس از انجام تملک در این محور به پایان رسید.

کد خبر 581603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.