۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
از ژاپن تا اصفهان با اسلام

ماکیشین ۳۵ ساله از ژاپن پس ابراز تمایل به دین اسلام و فراگیری اصول ضروری، در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان به اسلام گروید.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام سیدحسین مؤمنی، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: هدف اصلی ما از برگزاری برنامه‌های مذهبی و تبلیغی در مدرسه علمیه ناصریه، تبیین و پاسخ به شبهات و سوال‌های گردشگران خارجی درباره اسلام و خصوصاً مذهب شیعه است‌.

وی گفت: فضایی در مدرسه مهیا شده که در صورت تمایل گردشگران به دین اسلام، این افراد با کمترین هزینه و زحمت مسلمان شوند.

حجت الاسلام محمدحسن زمانی، مسئول دفتر بین الملل معاونت تهذیب و تبلیغ نیز با بیان اینکه چندین سال فعالیت مدرسه در حوزه تبلیغ توریسم، اکثر راهنمایان گردشگری را با فعالیت‌های این مجموعه آشنا کرده، خاطرنشان کرد: همین سبقه باعث شده که وقتی اشخاص با نیت شناخت بیشتر درباره اسلام وارد ایران می‌شوند و این موضوع را با راهنما درمیان می‌گذارند، مدرسه علمیه ناصریه در اصفهان به عنوان نخستین مرکز گردشگری اسلامی فعال در این زمینه، به آنها معرفی شود.

وی افزود: اکثر افراد مشرف شده به تشیع در این مدرسه، توسط راهنمایان به این مکان معرفی شده‌اند و پس از آن، قدم‌های بعدی تا تشرف انجام شده است.

به گزارش ایمنا، مدرسه علمیه ناصریه واقع در ضلع شرقی مسجد امام (ره) که مسئولان آن نزدیک به ۱۰ سال در امر تبلیغ توریسم فعالیت مداوم دارند، طی این سال‌ها توانسته‌اند گردشگران بسیاری را با اسلام و ارزش‌های این دین آشنا و علاقمندان به تشرف به این آئین را کمک و راهنمایی کنند

کد خبر 581073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.