فوتبال جام جهانی را مدیون مسی است!

نماد آمریکای جنوبی که در حال حاضر فوتبال باشگاهی خود را در پاری سن ژرمن بازی می کند، قرار است شانس دیگری برای رسیدن به جام جهانی در سال ۲۰۲۲ داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی تقریباً تمام افتخارات مهمی را که وجود داشته، به دست آورده است، اما جام جهانی همچنان دست نیافتنی باقی مانده است و جولیان آلوارز، ملی پوش آرژانتینی، مدعی است که فوتبال معتبرترین جوایز در سال ۲۰۲۲ را مدیون یک بازیکن بزرگ تاریخ است.

مردی با هفت توپ طلا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، همراه با عناوین اسپانیا و فرانسه، به طرز غم انگیزی به کسب افتخاری جهانی در گذشته نزدیک شده است، که با شکست در سال ۲۰۱۴ همراه بود

نماد آمریکای جنوبی که در تابستان ۲۰۲۱ بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، خود را برای یک تجربه بزرگ دیگر برای رسیدن به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می‌کند، زمانی که رویداد شاخص فیفا در اواخر امسال به قطر آغاز می‌شود و آلوارز مصمم است به تکمیل کلکسیون مدال‌های لئو کمک کند.

آیا مسی می‌تواند قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ شود؟

مسی وقتی به آرژانتین کمک کرد تا در کوپا آمریکا در سال ۲۰۲۱ قهرمان شود، خط تیره موجود در کارنامه ملی خود را پاک کرد، در حالی که کسب جام فینالیسیما مقابل ایتالیا، (برنده یورو ۲۰۲۰)، مورد توجه قرار گرفته است. او فصل گذشته اولین فصل خود در PSG را با تنها ۱۱ گل پشت سر گذاشت، اما همچنان برای کشورش مانند یک ستاره بازی می‌کند.

آلوارز امیدوار است مسی بتواند این راه را پیش برود و میراث خود را بیشتر کند و به ال پایس گفت: "خیلی خوب است اگر بتوان جام جهانی را برای همه آرژانتینی‌ها به دست آورد و به این دلیل که فکر می‌کنم فوتبال مدیون مسی برای تمام آنچه برای فوتبال در سراسر جهان انجام داده، است. نمی‌دانم ما نامزد قهرمانی هستیم یا نه، اما اینجا آمده‌ایم تا با همه بجنگیم.»

آیا آلوارز فوق ستاره بعدی لیگ برتر است؟

در حالی که مسی همچنان یک ستاره برای آرژانتین است، او یک بازیکن با کیفیت زیاد در کنار خود دارد. آلوارز اکنون در این تیم جای می‌گیرد. این مهاجم با کیفیت بالا که در ریورپلاته ستاره بوده، در مسابقه اخیر کوپا لیبرتادورس برای آنها، شش گل به ثمر رساند و راهی قهرمان لیگ برتر (منچسترسیتی) شد. او قرار است تابستان امسال به منچسترسیتی بیاید، در حالی که هنوز مشخص نشده است که او چه نقشی را ایفا خواهد کرد، اما آلوارز قبلاً حمایت سرمربی جدید خود، پپ گواردیولا را به دست آورده است.

آلوارز گفت: "من این فرصت را داشتم که با گواردیولا صحبت کنم، در فوریه زمانی که قرارداد به سختی امضا شده بود، صحبت کوتاهی بود که در آن، او به من خوش آمد گفت و به من برای دستاوردهایم تبریک گفت."

آلوارز باید بتواند سریعاً خودش را در فوتبال انگلیس تأثیر گذار نشان دهد، یا اینکه به طور قرضی به جای دیگری نقل مکان کند، تا در شرایط خوبی باشد تا به مسی و تلاش آرژانتینی‌ها برای کسب افتخار در جام جهانی قطر در نوامبر کمک کند.

کد خبر 580896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.