ناژوان زیر سایه چتر کرامت امام رضا (ع)

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مجموعه فرهنگی تفریحی ناژوان میزبان جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) با عنوان "چتر کرامت" خواهد بود.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) جشن چتر کرامت با حضور خادمین آستان قدس رضوی به همت و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی طرح ناژوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از میدان گردهمایی جدید ناژوان، گفت: جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در میدان گردهمایی جدید ناژوان واقع در خیابان الفت، بعد از شهربازی در پارکینگ شماره یک برگزار خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه جشن چتر کرامت ساعت ۲۱ روز جمعه _بیستم خردادماه_ برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این جشن خادمان آستان مقدس امام رضا (ع) نیز حضور خواهند داشت، همچنین اجرای سرود همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی تفریحی و همخوانی جمعی از برنامه‌های این جشن خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: در تابستان پیش رو با مشارکت گروه‌های مردمی، فرهنگی، هنری و مذهبی و پایگاه‌های بسیج محله‌های ناژوان و سایر مراکز فرهنگی میزبان برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در مجموعه ناژوان باشیم و شهروندان و گردشگران ضمن حضور و استفاده از فضای طبیعی و مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان، هم‌نشینی خانوادگی خاطره‌انگیزی را از این مجموعه به یادگار داشته باشند.

کد خبر 580701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.