حضور شهرداری اصفهان در کمیسیون عمرانی کلانشهرهای ایران

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از برگزاری سی‌ودومین نشست کمیسیون فنی و عمرانی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران به میزبانی شهرداری مشهد خبر داد و گفت: لزوم همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادها برای تسهیل قوانین، تخصیص اعتبار و تفویض اختیارات از جمله مواردی است که باید از طریق این مجمع پیگیری شود.

ایرج مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سی‌ودومین نشست کمیسیون فنی و عمرانی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران امروز _سه‌شنبه هفدهم خردادماه_ و فردا (چهارشنبه) به میزبانی شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سی‌ودومین نشست کمیسیون فنی و عمرانی مجمع شهرداران کلان‌شهرها با حضور دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرها، شهردار مشهد و معاون عمرانی استانداری خراسان‌رضوی و با هدف بررسی گزارش‌های سه‌ماهه این کمیسیون، تبادل نظرات پیرامون تدوین شاخصه‌های فنی و عمرانی و ارائه راهکارهای بهینه‌سازی و فناوری‌های نوین در سازه‌های شهری کلان‌شهرها برگزار می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان در خصوص موضوعات مورد بحث در نشست کمیسیون فنی و عمرانی مجمع شهرداران کلان‌شهرها، خاطرنشان کرد: بررسی رهیافتی جهت صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و کاهش بار ترافیک کلان‌شهرها با تکمیل دسترسی تقاطع‌ها در شبکه بزرگ‌راهی در جهت توسعه پایدار شهری تهران، بررسی چارت سازمانی معاونت عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، بررسی مدیریت مالی پروژه‌های عمرانی و مدیریت ادعای پیمانکاران با توجه به نوسانات شدید قیمت‌های کلان‌شهر قزوین از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست است.

وی افزود: لزوم مساعدت و همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادها برای تسهیل قوانین، تخصیص اعتبار، تفویض اختیارات و تأمین منابع مالی برای رشد و افزایش سرعت و کیفیت پروژه‌های عمرانی کلان‌شهرها از جمله مواردی است که باید از طریق مجمع شهرداران کلان‌شهرها پیگیری شود.

کد خبر 580257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.