برگزاری دوره‌های آموزشی در سازمان پسماند شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری دوره‌های آموزشی در سه بخش کارگران جمع‌آوری پسماند خشک، رانندگان و متصدیان ایستگاه‌های بازیافت شرکت‌های پیمانکار اجرایی خبر داد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی و افزایش آگاهی کارکنان حوزه جمع‌آوری پسماند خشک است و هر ماه به‌صورت پیوسته با موضوعات متفاوتی برگزار می‌شود.

وی در خصوص دوره‌های آموزشی و موضوعات پیش‌بینی شده برای آن، افزود: دوره مسئولیت اجتماعی، مهارت‌آموزی، عوامل زیان‌آور محیط کار، بیماری‌های شغلی، سلامت روان با رویکرد افزایش عزت نفس، ایمنی و اطفای حریق و دوره کمک‌های اولیه پایه که بیشترین ارتباط را با شرایط کاری این افراد دارد از جمله دوره‌هایی است که برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: محتوای آموزشی دوره‌ها بر اساس نیازسنجی انجام شده در سه بخش جداگانه شامل کارگران بخش جمع‌آوری، رانندگان و متصدیان ایستگاه‌های بازیافت پیش‌بینی شده است و افراد با توجه حوزه شغلی خود در دوره‌های آموزشی متناسب شرکت می‌کنند.

ساکتی با بیان اینکه در این دوره‌ها از اساتید مجرب و متخصص استفاده می‌شود، تاکید کرد: با توجه به حساسیت موجود و ارتباط مستقیم کارگران این حوزه با مردم دوره‌های آموزشی توسط مربیان دانشگاهی و به صورت تخصصی برگزار می‌شود تا ضمن انتقال مفاهیم به صورت اصولی، اثربخش این برنامه‌های آموزشی نیز در طول زمانی سنجیده شود.

کد خبر 577320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.