بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی در کرج

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ماهان به آزادی فردا به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژه دارای پیوست اجتماعی است.

محمد اسدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی، اظهار کرد: اولین برنامه ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بوده که این پروژه نیز یکی از این موارد است.

وی ادامه داد: شرق پروژه ماهان به آزادی میدان جمهوری است که یکی از هسته‌های ترافیکی شهر به‌شمار می‌رود و غرب پروژه نیز بلوار سربازان گمنام است که به موازات خیابان شهید بهشتی غرب به شرق کرج را بهم متصل می‌کند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شمال و جنوب تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی، بلوار آزادی شمالی و جنوبی است که گره ترافیکی گوهردشت را شامل می‌شود، تاکید کرد: این پروژه در کاهش حجم ترافیک نقاط شمالی، جنوبی و غربی شهر نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس مطالعات ترافیکی انجام شده، پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی در روان‌سازی ترافیک تأثیر بسزایی دارد.

اسدیان با بیان اینکه در پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی پیوست اجتماعی آن نیز در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: با افتتاح این پروژه، تنها پروژه‌های شهید سلیمانی و مترو که نیازمند بودجه‌های ملی است، نیمه‌تمام مانده است.

وی در خصوص دغدغه شورای ششم برای شهر کرج، گفت: "هر محله یک سرای محله و یک پارک" از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است که قرار است اجرا شود و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 577036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.