بازسازی ساختمان‌های شهرداری بر اساس شاخص‌های بین المللی

رئیس بنیاد جهانی انرژی با بیان اینکه ۱۸۰ کشور عضو این بنیاد جهانی است، گفت: ساختمان‌های شهرداری بر اساس شاخص‌های بین‌المللی باید بازسازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ولفگانگ نیومن عصر امروز _دوشنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه_ در «نشست بین‌المللی شهر پایدار اصفهان» اظهار کرد: به اصفهان علاقه زیادی دارم، برای چهارمین بار است که به این شهر می‌آیم، خوشبختانه کارهایی که مدیریت شهر انجام داده، خوب بوده است.

وی با بیان اینکه چهل سال پیش برای اینکه چگونه می‌توان طبیعت را در زمینه آب و انرژی نجات داد کار خودم را آغاز کردم، گفت: در این راستا در سال دو هزار جایزه بنیاد انرژی را پایه گذاری کردیم تا به راهکارهایی در نقاط مختلف دنیا برای رسیدن به اهداف مورد نظر در زمینه انرژی برسیم، بر این اساس هر سال بیش از سه هزار پروژه اجرا شده است که در مجموع ۳۰ هزار پروژه انجام داده‌ایم و ۱۸۰ کشور عضو این بنیاد جهانی هستند.

ولفانگ نیومن با بیان اینکه مهم این است که مصرف کننده حس کند کاری را که انجام می‌دهد برای خود و محیط زیست مطلوب است و چیزی را از دست نمی‌دهد، تصریح کرد: در این زمینه گواهینامه مصرف انرژی را در اروپا طراحی کردیم تا میزان مصرف انرژی را کاهش دهیم.

وی با اشاره به بازسازی ساختمان‌ها بر اساس معیارهای بین‌المللی به ویژه ساختمان شهرداری‌ها اظهار امیدواری کرد: بتوانیم یک وب سایت مشابه با دیگر کشورها را در ایران به زبان فارسی راه اندازی کنیم تا بدانیم چه چیزهایی ارزشمند است.

کد خبر 575582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.