یک‌صدایی؛ رمز موفقیت ارائه خدمات مطلوب در قم

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم گفت: رمز موفقیت برای ارائه خدمات مطلوب، یک‌صدایی و هماهنگی است و باید از مناطق هشت‌گانه تا معاونت خدمات شهری شنیده شود و با هم‌افزایی خدمتی در خور شأن شهر کریمه اهل‌بیت(س) را ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره سیاست شهرداری قم در حوزه معاونت خدمات شهری، اظهار کرد: سه اصل قانون‌مداری، مردم‌مداری و دانش‌محوری سیاست شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهری است که اگر با این شاخص‌ها کار کنیم وظیفه قانونی و شرعی خودمان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: رمز موفقیت برای ارائه خدمات مطلوب، یک‌صدایی و هماهنگی است و باید از مناطق هشت‌گانه تا معاونت یک‌صدا شنیده شود و با هم‌افزایی خدمتی در خور شأن شهر کریمه اهل‌بیت (س) را ارائه دهیم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: باید همه با هم سیاست‌های کاری را اجرا و پیگیری کنیم، بیشترین موضوعی که درباره آن انرژی و هزینه می‌کنیم جمع‌آوری، انتقال و دفن پسماندها و دومین موضوع تنظیف و نظافت معابر و خیابان‌ها است که به بخش خصوصی واگذاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه انتظار این است که روند جمع‌آوری پسماند از ابتدای جمع‌آوری تا انتقال و دفن در سایت البرز بازنگری شود، گفت: رمز موفقیت در پروژه‌ها مشارکت، همیاری و همکاری مردم است و هرکجا در مدیریت شهری مردم در کنار شهرداری بودند، کار به بهترین شکل انجام شده است.

اصفهانیان‌مقدم در خصوص در دستور کار بودن اصلاح و بهبود فرآیندها و حذف فرآیندهای زائد، اظهار کرد: ناظران باید با دقت و بر اساس قانون بر عملکرد پیمانکاران نظارت کنند. از سوی دیگر تدابیری لحاظ شده است که پرداخت‌های پیمانکاران سر موعد انجام شود تا در پرداخت حقوق کارگران خللی پیش نیاید.

وی با بیان اینکه باید بر آموزش و فرهنگ‌سازی شهروندان اهتمام ویژه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مجموعه خدمات شهری پیشانی فعالیت‌های شهرداری است و معاونان خدمات شهری مناطق باید تمام موضوعات مرتبط با این بخش را در مناطق هشت‌گانه با جدیت دنبال کنند.

کد خبر 575441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.