پلیسی که دوست داشت، مانند شهید بابایی شهید شود

شهید مهدی جمشیدی از نیروهای یگان تکاوری اصفهان و اهل حسن‌آباد جرقویه علیا بود که عشق به حضور در نیروی انتظامی و خدمت خالصانه برای تأمین امنیت مردم کشورش در عمق جانش نفوذ کرده‌ بود و همین عشق، شهادت در مسیر الهی را برای او رقم زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهید مهدی جمشیدی، سوم خردادماه ۱۳۶۲ در روستای حسن‌آباد جرقویه علیا از توابع استان اصفهان متولد شد. او پس از پایان تحصیلات دوره متوسطه به جهت علاقه خاصی که به انقلاب و نظام داشت، در نیروی انتظامی خدمت خود را شروع کرد و در تاریخ بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرضا به شهادت رسید.

پریسا جمشیدی درباره همسر شهیدش گفته است: «برای همسرم تجملات در زندگی مهم نبود و بارها این مورد را بازگو می‌کرد و به‌شدت به مسئله خمس تاکید داشت و اجازه نمی‌داد یک ثانیه از سال خمسی رد شود.

مهدی با عشق و علاقه وارد نیروی انتظامی شده بود و زمانی که به خواستگاری من آمد، این علاقه را بازگو کرد، من از همان آغازین لحظات آشنایی می‌دانستم، مهدی زمینی نیست؛ چرا که به دنبال انجام کارهایش بدون کم‌ترین اتلاف وقت بود و سعی می‌کرد هر قدمی در مسیر کار برمی‌دارد، برای رضای خدا باشد.

او که در یک خانواده مذهبی پرورش یافته بود، انس عجیبی با زیارت عاشورا داشت و زیارت عاشورا را ایستاده می‌خواند.

مهدی انس و الفت عجیبی با شهدا داشت و همیشه از شهادت حرف می‌زد، دوست داشت، مثل شهید بابایی به شهادت برسد و همین هم شد و تیر به گردن مهدی اصابت کرد.»

کد خبر 574346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.