از کجا مبل و سرویس خواب قسطی بخریم؟

مبل و سرویس خواب از اصلی ترین مصنوعات چوبی در حوزه دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. همه شما به خوبی می‌دانید با خرید این دو پارامتر به سادگی می‌توانید به یک دکوراسیون ویژه در اتاق خواب و فضای اتاق نشیمن دست پیدا کنید.

از آنجایی که هر کدام از این محصولات با سبک‌های متمایز و قیمت‌های متفاوت راهی بازار می‌شود. شاید نیاز باشد با خرید به صورت اقساطی نیز در این راه قدری فکر کنیم؟ اما آیا خرید قسطی مبل به صورت آنلاین و غیر حضوری هم ممکن است. در پاسخ به این سوال باید به شما بگویم بله. به راحتی می‌توانید با مراجعه به وب سایت مبل و میز یک خرید بی واسطه را در قدم اول با یک نرخ بسیار منصفانه تجربه کنید. در قدم بعد این امر برای شما فراهم است که در اقساط‌های بلند مدت و کوتاه مدت خریدهای خود را سفارشی سازی کنید. از آنجایی که خرید به صورت نقدی در دنیای امروز که هزینه‌ها بسیار سرسام آور شده است. بر خود واجب دانستیم که برای رسیدن به یک چیدمان متفاوت شما را با خرید قسطی نیز بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید اگر با مبل و میز و محصولات این سایت برگزیده آشنایی ندارید.

خرید اقساطی مبل و سرویس خواب برای جهیزیه

بدون شک همه شما با فروشگاه‌های حضوری و غیر حضوری به منظور خرید مبلمان به صورت نقد و اقساط به اندازه کافی آشنایی دارید. در همین راستا می‌توانید مبلمان جهیزیه یا منزل خود را با سبک‌های مدرن، کلاسیک، روستیک، سلطنتی، استیل و نیمه استیل از وب سایت مبل و میز خریداری کنید. از آنجایی که اصلی ترین شرط بقا حفظ مشتری است. به جایی خرید با درصد سود بالا در خریدهای اقساطی می‌توانید خرید با سود صفر درصد را با مبل و میز تجربه کنید. در کنار این پارامترها پشتیبانی ۲۴ ساعته، تحویل درب منزل، مشاوره‌های رایگان در حوزه دکوراسیون داخلی تنها بخشی از مزیت‌های است که برای مشتریان وفادار خود در نظر گرفته است.

آشنایی با روتین خریدهای مبل و میز

از آنجایی که وب سایت برگزیده مبل و میز با سال‌ها تجربه توانسته است نیازمندی‌های مشتریان خود را شناسایی کند با روش‌های متمایزی خرید برای شما عزیزان را آسان کرده است.

خرید به صورت نقدی

یکی از روتین ترین روش‌های که با قیمت بسیار منصفانه در پیش روی شما قرار دارد. خرید به صورت نقدی است. شاید با خود بگوید که این روش را همه فروشگاه‌های چوبی دنبال می‌کنند. باید به شما بگویم حذف دست‌های واسطه و خرید مستقیم از بازار مبل ایران و چهاردانگه و ارسال سفارشی محصول درب منزل شما امری است که به ندرت شاهد آن خواهید بود.

خرید با پرداخت بیعانه

دریافت بیعانه به این معنا است که شما محصول سفارشی شده خود را با پرداخت درصدی از کل به تولید کننده وارد پرسه تولید می‌کنید. سپس بعد از تکمیل پرسه تولید هزینه نهایی را پرداخت و محصول را درب منزل به صورت سفارشی سازی شده تحویل خواهید گرفت.

از کجا مبل و سرویس خواب قسطی بخریم؟

خرید اقساطی مبل و میز

خرید اقساطی نیز آخرین گزینه‌ای است که برای راحتی و آسایش شما برای خرید در پیش رویتان قرار دارد. با این روش شما می‌توانید نیمی از هزینه محصول خریداری شده خود را نقداً پرداخت کنید و نیم دیگر را بسته به نظر متخصصین بخش فروش در قسط‌های دو ماه و سه ماهه و حتی بالاتر بسته به میزان خریدی که دنبال کرده اید پرداخت کنید. این امر بدون تردید دست شما را برای خرید بیشتر باز می‌کند و شما ساده‌تر می‌توانید در مدت زمان کوتاه‌تری به دیزاین داخلی منزل خود یا به خرید جهیزیه تان بپردازید.

شرایط خرید اقساطی مبل و سرویس خواب

۱- پرداخت نیمی از مبلغ به عنوان الی الحساب

۲- سه عدد چک (صیاد) یک ماهه از تاریخ عقد قراداد

۳- خریدهای بالای ۵۰ میلیون تومان گردش حساب نیاز است

لازم به ذکر است چک‌های دریافتی باید در وضعیت سفید باشند

برای خرید اقساطی می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید

https://moblomiz.com/Blog/Installment-payment

از کجا مبل و سرویس خواب قسطی بخریم؟

کلام آخر پیرامون از کجا مبل و سرویس خواب قسطی بخریم؟

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید به صورت آنلاین و حضوری سه روش نقدی و بیعانه و قسطی در پیش روی شما قرار دارد. شما می‌توانید با سود صفر درصد تمامی نیازهای خود را برای خرید جهیزیه به لطف وب سایت مبل و میز مرتفع کنید. این را در نظر داشته باشید که خرید مبلمان و سرویس خواب شما بسته به امتیازی که شما در خرید دارید سقفی را برای شما در نظر می‌گیرد؛ یعنی شما باید در مرحله اول خرید کمتر با اقساط کمتری را تجربه کنید و با گرفتن امتیاز بیشتر این درصد خرید را برای خود افزایش دهید. امید است راهنمایی‌های ارائه شده در راستای خرید از وب سایت مبل و میز مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و شما نیز از این پس بتوانید بهترین‌ها را در قاب دکوراسیون منزل خود تجربه کنید.

کد خبر 574160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.