بازگشایی معابر پادگان ارتش مشهد در آینده نزدیک

شهردار مشهد با بیان اینکه زمین‌های بخش پادگان ارتش و آبشار ۲ ارتش، ۳۷۴ هکتار و سهم شهری آن ۲۱۳ هکتار است، گفت: عملیات اجرایی بازگشایی معابر پادگان ارتش به‌زودی آغاز می‌شود و ۹۰۰ هکتار از اراضی و املاک اطراف پادگان به طور مستقیم از این کار منتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعبدالله ارجائی با اشاره به تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین ارتش، شهرداری و آستان قدس رضوی، اظهار کرد: شورای عالی شهرسازی تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین ارتش، شهرداری و آستان قدس رضوی را با نقشه مورد توافق این سه دستگاه تأیید کرد و عملیات اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی بازگشایی معابر پادگان ارتش به‌زودی آغاز می‌شود و ۹۰۰ هکتار از اراضی و املاک اطراف پادگان به طور مستقیم از این کار منتفع خواهند شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: زمین‌های بخش پادگان و آبشار ۲ ارتش، ۳۷۴ هکتار است که سهم شهری آن، ۲۱۳ هکتار است، ایجاد فضای سبز، باغ‌راه، بازگشایی پنج محور شرقی، غربی و تعریض خیابان ثامن از جمله اقداماتی است که در این مسیر انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سوله‌های تاریخی، میدان صبحگاه، حمام تاریخی پادگان و فضای سبز موجود ارتش حفظ می‌شود و به عنوان فضاهای فرهنگی و تفریحی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 574089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.