۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
سوت پایان جام بیست‌ویکم

آئین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی جام «مولای عرشیان و بانوی قدسیان» با حضور پرشور ورزشکاران و عوامل اجرایی، ورزش دوستان و مسئولان شهری در باغ نور اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از یک ماه رقابت، سوت پایان بیست‌ویکمین دوره مسابقات ورزشی، جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان به صدا درآمد؛ این مسابقات ماه مبارک رمضان در ۲۳ رشته برای آقایان و در ۱۵ رشته برای بانوان برگزار شد که شاهد مینی المپیکی با بیش از شش هزار نفر ورزشکار در اصفهان بودیم.

ورزش عاملی برای سرزنده ماندن اصفهان و اصفهانی‌ها

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با حضور در مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از تمام عوامل برگزاری این جام تشکر ویژه کرد و گفت: بنیان‌گذاری این جام و مهم‌تر از آن نگهداری مسابقات همت بالایی می‌خواست که شهرداری اصفهان توانست به درستی محقق سازد.

وی تصریح کرد: یکی از نشانه‌های شهر زندگی، سرزنده بودن مردم است و ورزش عاملی برای سرزنده ماندن اصفهان و اصفهانی‌ها است.

سوت پایان جام بیست‌ویکم

توجه به ورزش همگانی زمینه ساز توسعه ورزش‌های قهرمانی

حجت الاسلام منوچهر مهروی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در این مراسم از ورزشکاران و مسئولان برگزاری این مسابقات تشکر ویژه کرد و گفت: توجه ویژه به ورزش همگانی زمینه ساز توسعه ورزش‌های قهرمانی است.

وی افزود: مدیریت شهری در عرصه ورود ورزش به دل محلات موفق عمل کرده است که در این راستا شاهد افتتاح ورزشگاه‌های زیادی در دل محلات بوده‌ایم و این امر در ارتقا جایگاه اصفهان در حوزه ورزش مؤثر بوده است.

سوت پایان جام بیست‌ویکم

بازگشت شور و نشاط به شهر

مجتبی شاهمرادی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: اتفاق بزرگی توسط شهرداری بعد از دو سال محدودیت کرونایی رخ داد و هدف از برگزاری این مسابقات بازگشت شور و نشاط به ورزش بود.

وی افزود: در این رقابت‌ها بیش از شش هزار نفر ورزشکار و مربی و عوامل اجرایی شرکت کردند که این نشانگر ورزش دوستی مردم اصفهان است.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان تصریح کرد: بازیکنان جمعاً در ۲۶ رشته ورزشی در این جام شرکت کردند که حدود ۷۰۰ مدال در جریان این دوره از مسابقات به قهرمانان اهدا شد.

سوت پایان جام بیست‌ویکم

وی با اشاره به حضور پرشور ورزشکاران در بیست‌ویکمین دوره جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، خاطرنشان کرد: استقبال بازیکنان فوق‌العاده بود و در بسیاری از رشته‌ها بیش از ظرفیت میزبان بازیکنان بودیم.

شاهمرادی اظهار کرد: آرزو داریم هر شهروند اصفهانی یک ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال و هر بازیکن بتواند در هرکجای شهر از امکانات ورزشی به خوبی استفاده کند.

به گزارش ایمنا، در آئین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی جام «مولای عرشیان و بانوی قدسیان» ورزشکاران رشته‌های مختلف حضور داشتند، علاوه بر این از تعدادی از مسئولان هیئت‌ها و چهره‌های ورزشی اصفهان از جمله جلال زهرایی، علی طاهری، سید حسن افتخاری، پیمان گرامی، حمیدرضا ساکت، مهدی تکابی، منصوره رضایی، علیرضا قاری قرآن، حبیب اله ناظریان، جواد ابن یقین، داریوش جان قربانی، رضا کمالی مقدم، کوروش محمدی، بهزاد نویدنیا، مصطفی میرزایی، مسعود تابش، محمد رضا برکت، حیدر علی عارفیان و مهدی شفیعی تجلیل شد.

سوت پایان جام بیست‌ویکم

در این مراسم همچنین بازیکنان رشته‌های اسکواش، تنیس روی میز، کبدی، هندبال، والیبال، واترپلو و فوتسال در این اختتامیه مورد تجلیل قرار گرفتند و حکم و مدال قهرمانی تیم‌های برتر این رشته‌ها اهدا شد.

کد خبر 573793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.