راه‌اندازی قرارگاه عدالت اقتصادی در استان اصفهان

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان از راه‌اندازی قرارگاه عدالت اقتصادی در استان توسط استاندار اصفهان خبر داد و گفت: هدفمند کردن و هوشمندسازی یارانه‌ها به سبد خانوارها به ویژه نان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی سلیمانی امروز_ یکشنبه هیجدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه پذیرش سمت در جمهوری اسلامی همانند مسابقه دو میدانی است که توقف‌پذیر نیست، اظهار کرد: در مسیر مدیریتی نظام باید از تجارب دیگران استفاده کرد تا اصلاح امور انجام شود.

وی با بیان اینکه دلیل عمده مشکلات اقتصادی نبود همکاری میان دستگاهی است، افزود: تخصیص اعتبارات به کمک رفع مشکلات می‌آید، اما اگر همکاری بین دستگاهی نباشد کارها به سرانجام نمی‌رسد.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان با اشاره به ناملایمتی دشمنان داخلی و خارجی کشور در دوران انقلاب، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ناامیدی مردم از نظام است و فضای مجازی نیز پازل ناامیدی را ایفا می‌کند.

سلیمانی با بیان اینکه محور شعارهای دولت سیزدهم امیدآفرینی است، تصریح کرد: رئیس‌جمهور به مناطقی سفر کرد که تاکنون دولت‌های قبلی سفر نداشتند و مردمی بودن نمونه بارز دولت سیزدهم است. مردمی بودن یعنی خدمت خالصانه و مدیر انقلابی با حداقل امکانات بهترین عملکرد را برای رفع مشکلات انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: عدالت‌خواهی شعار دولت سیزدهم است و باید با فساد مقابله کرد، هرگز چشم روی ظلم به مردم نمی‌بندیم و با ابزارهای قانونی در مقابل حق مردم دفاع می‌کنیم.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان با بیان اینکه سند تحول مردمی گفتمان دولت سیزدهم است، تاکید کرد: این سند به تمام فرمانداران استان ارسال شده است و تحقق شعار دولت سیزدهم در قالب اجرای این سند انجام می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی به معنای هوشمندسازی توزیع کالاهای اساسی، گفت: از سال ۱۳۹۷ تاکنون، ۹۰۰ هزار میلیارد تومان تحت عنوان ارز ترجیحی به برخی وارد کنندگان کالا پرداخت شده است در حالی که کالاهای غیرضروری و قاچاق وارد کشور شده و کالاهای اساسی مردم سر از کشورهای همسایه درآورده است.

وی ادامه داد: بودجه عمرانی کشور سالانه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان است اما به دلیل مشکلات دولت کمتر از ۵۰ درصد اعتبارات تملک دارایی تخصیص داده می‌شود.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان از راه‌اندازی قرارگاه عدالت اقتصادی در استان اصفهان توسط استاندار اصفهان خبر داد و گفت: هدفمند کردن و هوشمندسازی یارانه‌ها به سبد خانوارها به ویژه نان کمک می‌کند و جلوگیری رانت‌خواری را می‌گیرد.

کد خبر 573688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.