امکان پرداخت پاداش رمزارزی با طرح پاداش Swan بیت کوین

شرکت های Wilson Auto Group، Voltage، Compton Magic و Everbowl در تلاش هستند تا نیروی کار خود را متقاعد کنند تا از طریق پرداخت رمزارز که بخشی از یک برنامه سود منحصر به فرد ایجاد شده توسط Swan Bitcoin است، از بیت کوین استقبال کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهار پذیرنده اولیه طرح سود بیت کوین سوان، برای کسب و کارهای کوچک، هر ماه پاداش‌های ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری بیت کوین را به هر کارمند ارائه می‌کنند. کوری کلیپستن (Cory Klippsten)، مدیرعامل سوان در یک مصاحبه تلفنی گفت: “این طرح مانند یک باشگاه آموزشی برای بیت کوین است که در شرکت شما ایجاد می‌شود و همه شما با این هدف مشترک در این مسیر حرکت می‌کنید.”

سوان، که مجموعه‌ای از خدمات مبتنی بر بیت‌کوین را برای شرکت‌ها ارائه می‌کند، امیدوار است که پاداش‌های ماهانه گام بزرگی در تشویق جریان اصلی پذیرش بیت‌کوین باشد. کلیپستن گفت که یک شرکت خوب معمولاً از سود به دست آمده ارزش درک شده بیشتری نسبت به هزینه واقعی آن دارد. چنین طرح‌هایی باعث ایجاد اشتیاق به سمت رمزارزها می‌شود و به مردم کمک می‌کند تا در مورد آن بیاموزند.

هر ماه، تا ۱۰۰ دلار بیت کوین مستقیماً به حساب سوان کارکنان واریز می‌شود. شرکت‌هایی که در این برنامه شرکت می‌کنند به ازای هر کارمند ماهانه ۲ دلار به سوان می‌پردازند و ۱% کارمزد تراکنش دریافت می‌کنند. Wilson Auto Group، Compton Magic و Voltage، در میان دیگر شرکت‌ها، در حال حاضر بازخورد مثبتی از کارمندان دریافت کرده‌اند.

کد خبر 573274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.