۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
تفرش را بیشتر بشناسید

مدیر روابط عمومی شهرداری شهرستان تفرش از برگزاری مراسم‌ متنوع با حضور شخصیت‌های فرهنگی، مسئولان کشوری و مدیران استان در هفته تفرش به منظور معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های این شهرستان خبر داد.

مجید مشیری‌تفرشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برگزاری هفته تفرش اقدامی مؤثر و مفید در راستای معرفی ظرفیت و پتانسیل‌های مختلف شهرستان تفرش در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: تفرش در حوزه صنایع دستی و گردشگری، نخبگان و مفاخر علمی، هنری و فرهنگی ظرفیتی قوی دارد و برگزاری این مراسم به منظور تقویت صنعت گردشگری و معرفی این داشته‌ها اهمیت زیادی دارد.

مدیر روابط عمومی شهرداری شهرستان تفرش در خصوص برگزاری مراسم هفته تفرش، خاطرنشان کرد: افتتاحیه مراسم به نام و یاد مفاخر شهر تفرش و سرداران شهید این شهر مزین شده است؛ چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه مراسم هفته تفرش ضمن ادای احترام به شهدای این شهرستان، یاد سردار شهید سعید سلیمانی و نکوداشت حکیم نظامی، رسماً آغاز می‌شود.

مشیری‌تفرشی تصریح کرد: مراسم اختتامیه هفته تفرش سه‌شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری و شخصیت‌های علمی، هنری و فرهنگی در سالن آمفی‌تئاتر پرفسور حسابی شهرستان تفرش برگزار خواهد شد.

وی گفت: در طول برگزاری آئین هفته تفرش مراسم‌های متنوع فرهنگی و هنری در دستور قرار گرفته است که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 572279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.