طحان نظیف: فرمایش مقام معظم رهبری به زودی به نتیجه خواهد رسید

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه مردم در این سال‌ها از آرمان فلسطین کوتاه نیامدند و با همان شدت و غلظت این موضوع را پیگیری می‌کنند، گفت: مروز مساله فلسطین تقابل بین حق و باطل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی طحان نظیف در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس یادگار و ابتکار حضرت امام (ره) است. امروز مساله فلسطین چهره واقعی مدعیان حقوق بشر و استانداردهای دوگانه‌ای که همه در این خصوص مشاهده می‌کنند، نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز مسئله فلسطین تقابل بین حق و باطل است، اضافه کرد: این حضور و پیوستگی که در این سال‌ها مشاهده می‌کنیم نشان می‌دهد که در این سال‌ها فرمایش مقام معظم رهبری به زودی به نتیجه خواهد رسید.

سخنگوی شورای نگهبان تأکید کرد: پیام حضور این راهپیمایی این است که مردم در این سال‌ها از آرمان فلسطین کوتاه نیامدند و با همان شدت و غلظت این موضوع را پیگیری می‌کنند.

به گزارش ایمنا، بزرگداشت روز جهانی قدس در سراسر کشور و کشورهای جهان اسلام و با حضور بی‌نظیر مردم و مسئولان برگزار شد. این در حالی است که پس از دو سال همه‌گیری کرونا این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار شد تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیست و اسرائیل و آمریکا زده و اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان به رخ جهانیان کشیده شود.

کد خبر 571712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.