راهپیمایی روز قدس قطعا نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راهپیمایی روز قدس قطعا نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله آملی لاریجانی با حضور در راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران با اشاره به پیام حضور مردم اظهار کرد: پیام اصلی این حضور، این است که فلسطین همچنان زنده است و آرمان قدس شریف و حمایت از جبهه مقاومت، مسأله و اولویت ملت‌های مسلمان است.

وی با اشاره به آیه شریفه «إن تنصروالله ینصرکم»، آن را وعده قطعی الهی دانست و افزود: این مردم مظلوم با مقاومت، قیام و جهاد خود، ان‌شاء‌الله بنا به وعده الهی، نصرت حق متعال را جلب خواهند کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس را نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن دانست و خاطرنشان کرد: با گذشت دو سال از آخرین راهپیمایی روز قدس به این شکل و با وجود اینکه هنوز شرایط کرونایی باقی است، حضور امروز مردم در راهپیمایی روز قدس، گسترده و باشکوه بود.

آملی لاریجانی افزود: مردم ما همواره در حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از مظلومان، پیش‌قدم بوده‌اند و مسلماً این گام‌های مردم که امروز در دفاع از مظلومیت ملت فلسطین بر زمین نهاده شد، در ماه مبارک رمضان نزد خداوند نیز مأجور خواهد بود.

به گزارش ایمنا، بزرگداشت روز جهانی قدس در سراسر کشور و کشورهای جهان اسلام و با حضور بی‌نظیر مردم و مسئولان برگزار شد. این در حالی است که پس از دو سال همه‌گیری کرونا این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار شد تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیست و اسرائیل و آمریکا زده و اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان به رخ جهانیان کشیده شود.

کد خبر 571701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.