حضور در راهپیمایی روز قدس پشتوانه قوی برای مسئولان در مذاکرات هسته‌ای است

امام جمعه بادرود گفت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس پشتوانه قوی و مقتدرانه برای مسئولان نظام ایران در مذاکرات هسته‌ای است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: اعلام روز جهانی قدس از سوی امام و تاکید بی‌شمار حضرت امام خامنه‌ای بر بزرگ‌داشت این روز دست‌آوردهای بی‌شماری را برای مردم مظلوم فلسطین و منطقه و زنده نگه‌داشتن آرمان قدس داشته است که از آن جمله می‌توان به جلوگیری از عدم فراموشی مسئله قدس و مظلومیت مردم فلسطین در افکار جهانیان اشاره کرد.

وی افزود: دستاوردهای مهم دیگر ابتکار امام راحل در اعلام روز قدس، نجات ملت فلسطین و قدس شریف از تنهایی و انزوای زجر دهنده بین‌المللی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس در میان مردم و جوانان فلسطینی به مثابه دمیدن روح در کالبد بی‌رمق انتفاضه و ایجاد فصلی جدید و تغییر بنیادین در شکل و ماهیت مبارزه برعلیه رژیم‌صهیونیستی بود.

امام جمعه بادرود گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس در حقیقت پشتیبانی و حمایت و دلگرمی برای ملت مظلوم فلسطین و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است.

قاسمی در ادامه ضمن اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با سران اروپایی گفت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس پشتوانه قوی و مقتدرانه برای مسئولان نظام ایران در مذاکرات هسته‌ای است و همچنین این پیام را برای کشورهای مذاکره کننده دارد که ملت‌های مسلمان و ملت ایران بر سر آرمان‌های خود ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: باید سران کشورهای مذاکره کننده خواسته‌های به حق نظام اسلامی ایران را اجرایی کنند و از زیاده خواهی خود دست بردارند. از طرفی حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس باعث اقتدار و تقویت نظام اسلامی همچنین تجدید پیمان ملت ایران با آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری و حمایت از مستضعفان جهان است.

امام جمعه بادرود با اشاره به دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس گفت: خلیج فارس برای کشورمان یک آبراه تاریخی مهم است البته همه آبراه‌ها برای کشور مهم است اما خلیج فارس و دریای عمان چون به کل جهان و آب‌های جهان اتصال دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خلیج فارس یکی از مراکز بزرگ انرژی دنیا در گذشته و حال بوده و هست. دشمن تحریف نام خلیج فارس را در دستور کار خود قرار داده است.

قاسمی ادامه داد: به همین جهت باید در تقابل این توطئه شیطانی ایستاد، «ما اهل ستیزه‌گری نیستیم؛ اما اهل حفظ هویت خود، استقلال خود، عزت خود هستیم. هر کسی که عزت ملت ایران را بخواهد پایمال کند، ملت ایران را تحقیر کند، بخواهد دست سلطه را بر این ملت دراز کند، ملت ایران با غیرت خود، با ایمان خود این دست را قطع می‌کند.

وی با تبریک هفته معلم افزود: معلم از دیدگاه اسلام و قرآن از جایگاه والایی برخوردار است. معلمان عزیزترین و محبوب‌ترین قشر مردم و همه جامعه مدیون معلمان سخت‌کوش و پرتلاش و با ایمان هستند.

کد خبر 571689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.