لزوم تکمیل مطالعات اجرای تقاطع شهید زنگی‌آبادی

شهردار کرمان گفت: مطالعات پروژه تقاطع شهید یونس زنگی‌آبادی (شرف‌آباد) کافی نیست؛ لذا تا زمانی مطمئن نشویم مطالعات کامل است، هزینه نخواهیم کرد.

سعید شعرباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهر کرمان یک پل‌ساز خوب در کنار شهرداری فعالیت می‌کند که به‌صورت تهاتری، تقاطع غیرهمسطح می‌سازد و این موضوعی است که به لحاظ موقعیت اجتماعی و شأن برای شهرداران مهم است و انگیزه آنها را برای اجرای این پروژه‌ها افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در بیشتر مواقع دلایل ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح را نباید در موضوعات فنی جست‌وجو کرد، زیرا حداقل در کرمان انجام این اقدامات خاستگاه دیگری داشته است.

شهردار کرمان با بیان اینکه در خصوص تقاطع شهید یونس زنگی‌آبادی (شرف‌آباد) به تصمیم‌گیری چند معیاری نیاز داریم، افزود: مطالعات پروژه تقاطع شهید یونس زنگی‌آبادی (شرف‌آباد) کافی نیست؛ لذا تا زمانی مطمئن نشویم مطالعات کامل است، هزینه نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید یونس زنگی‌آبادی، ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که با این رقم می‌شود کل ناوگان اتوبوسرانی کرمان را نوسازی کرد.

شعرباف با اشاره به اهمیت انجام مطالعات اقتصادی و تملک‌ها برای خیابان ۲۴ آذر و اثرات شهرسازی اجتماعی، گفت: این محدوده از شهر کمربندی نیست، بلکه یک بزرگراه است و در این شهر، نقش اجتماعی ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در بزرگراه شمالی شهر کرمان، در دوره گذشته پارکی احداث شده است که نشان از توجه به ایجاد فضاهای اجتماعی برای شهروندان دارد.

کد خبر 571065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.