هند پیشرو در مقابله با خطرات کریپتوکارنسی‌ها

مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول، کریستالینا جورجیوا (Kristalina Georgieva)، در کنفرانس مطبوعاتی صندوق بین‌المللی پول از رویکرد دولت هند در قبال رمزارزها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس صندوق بین‌المللی پول در پاسخ به این سوال که هند چه نقشی در بهبود وضعیت اقتصاد جهانی می‌تواند ایفا کند تا از منافع آسیب‌پذیرترین اقشار محافظت کند، گفت: هند در حال حاضر نقش بین‌المللی بسیار مهمی را ایفا می‌کند. او توضیح داد: هند کشوری است که در خط مقدم رمزارزها، به ویژه ارز دیجیتال بانک مرکزی و نحوه مدیریت کاهش ریسک دارایی‌های دیجیتال برای مردم و مشاغل هندی قرار دارد.

رئیس صندوق بین‌المللی پول روز دوشنبه با وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان ملاقات کرد و مقررات رمزارزها از جمله موضوعاتی بود که در مورد آن بحث شد. طبق گزارش‌ها، مقامات وزارت دارایی هند با صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در مورد سیاست‌های کریپتو رایزنی کرده‌اند، زیرا دولت بر روی نحوه برخورد با دارایی‌های دیجیتال کار می‌کند.

وزیر دارایی هند در نشست هفته گذشته صندوق بین‌المللی پول نگرانی‌های خود را در مورد خطرات رمزارزها مطرح کرد. او توضیح داد: من فکر می‌کنم بزرگترین خطر برای همه کشورها در سراسر جهان، جنبه پول‌شویی و جنبه استفاده از رمزارزها برای تأمین مالی تروریسم خواهد بود.

کد خبر 570998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.