۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۴
مهران نجاتی سرپرست شهرداری تالش شد

مهران نجاتی با هفت رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر تالش، به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

رسول برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسه شورای اسلامی شهر تالش با محوریت بررسی استعفای "شهرام غنی‌زاده"، شهردار این شهر و انتخاب سرپرست شهرداری، روز یکشنبه _چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر تالش با استعفای شهرام غنی‌زاده موافقت کردند و "مهران نجاتی" با هفت رأی موافق اعضای شورا به عنوان سرپرست شهرداری تالش انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تالش تصریح کرد: موضوع استعفای شهردار این شهر در اسفندماه سال گذشته مطرح شد، اما استعفای وی به دلیل وجود مشکلات مالی و برخی از مسائل کاری عقب افتاد و به فروردین‌ماه سال جاری موکول شد.

وی افزود: گزینه‌های مختلفی برای تصدی سمت شهرداری تالش مد نظر بودند، که در نهایت با رأی اکثریت شورای اسلامی شهر، مهران نجاتی به عنوان سرپرست شهرداری تالش انتخاب شد.

برهانی در خصوص اولویت‌های مهم شورای اسلامی شهر تالش در انتخاب شهردار، گفت: تالش شهر بزرگی است، اما در ادوار گذشته اقداماتی مناسب و شایسته‌ای در این شهر انجام نشده است، بنابراین داشتن تجربه و تخصص و برنامه کامل و جامع، تکریم ارباب رجوع، کسب درآمد پایدار بیشتر برای شهرداری، تعامل و همکاری مناسب و قوی با مدیران شهرستانی، استانی و کشوری از مهم‌ترین اولویت‌های اعضای شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار جدید تالش است.

به گزارش ایمنا، مهران نجاتی متولد سال ۱۳۵۴ در تالش و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی است. وی سرپرستی شهرداری در شهرداری‌های استان تهران، مدیر اداری و مالی در شهرداری‌های استان تهران، رئیس واحد درآمد در شهرداری‌های استان تهران، سرپرست واحد اداری شهرداری تالش، ذی‌حساب شهرداری تالش و مسئول امور قراردادهای شهرداری تالش را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 570689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.