نهنگ‌های اتر مشغول انباشت ایپ کوین هستند

بر اساس تازه‌ترین داده‌های درون زنجیره‌ای منتشر شده از وب‌سایت ردیابی نهنگ WhaleStats، طی ۳۰ روز گذشته، رپدبیتکوین (WBTC) و پروتکل امنیتی Stronger (STRNGR) و توکن بومی Bored Ape Yacht Club یعنی ApeCoin (APE) توجه بزرگترین نهنگ‌های اتریوم را به خود جلب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نهنگ‌های اتر دارایی‌های دیجیتالی مانند SHIB، توکن متاورسی گیمینگ The Sandbox (SAND) و FTX Token (FTT) را کاهش داده‌اند. داده‌ها حاکی از آن هستند که معامله‌گران برتر اتریوم، به طور متوسط ۱۰۸ واحد WBTC به ارزش حدود ۵ میلیون دلار، ۱۰۹ توکن STRNGR به ارزش ۱.۶ میلیون دلار و ۹۳ هزار واحد ApeCoin با ارزش تقریبی ۱.۲ میلیون دلار را خریداری کرده‌اند.

در همین حال، خروجی خالص حدود ۴.۵ میلیون دلار FTT، اندکی بیش از ۱ میلیون دلار SAND و ۱.۴ میلیون دلار SHIB توسط نهنگ‌ها گزارش شده است.

البته آخرین توئیت WhaleStats، نشان می‌دهد که نهنگ‌ها از آن زمان مسیر خود را درباره SHIB تغییر داده‌اند و هزاران دلار از این میم کوین محبوب را بلعیده‌اند! به طوری که طی ساعات گذشته، ۱.۵ میلیارد دلار SHIB به ارزش حدود ۳۷۰۰۰ دلار توسط نهنگ‌ها جمع‌آوری شده است. سایر دارایی‌های دیجیتالی که نهنگ‌ها علاقه زیادی به آنها نشان می‌دهند، شامل پلتفرم متاورس مبتنی بر واقعیت مجازی Decentraland (MANA) و Synthetix (SNX) است.

کد خبر 570499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.