۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
پلمب ۱۰۰ باب مغازه در خمین

سرپرست شهرداری خمین با اشاره به اقدامات واحد سد معبر شهرداری خمین در سال ۱۴۰۰ گفت: ۱۰۰مغازه به علت رعایت نکردن قوانین سد معبر و حقوق شهروندی، پلمب شد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات واحد سد معبر شهرداری خمین در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ در پی ایجاد سد معبر و تضییع حقوق شهروندی، ۳۰۰ عدد تابلوی تبلیغاتی نصب شده در معابر شهری خمین جمع‌آوری شد.

وی افزود: شهرداری به منظور رعایت اصول بهداشتی، ۱۵۰ عدد پوست احشام را پس از جمع‌آوری به کشتارگاه منتقل و امحا کرد.

سرپرست شهرداری خمین با اشاره پلمب ۱۰۰ مغازه به دلیل رعایت نکردن قوانین سد معبر و حقوق شهروندی، خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال بارفروشان، سه عدد کانکس سرویس بهداشتی در مکان‌های استقرار وانت‌بارها نصب شد.

احمدی تصریح کرد: شهرداری به منظور جلوگیری از سد معبر و ساماندهی شهری، ۱۵۰ وانت‌بار را شناسایی و اطلاعات فردی مالکان وانت‌بارها را جمع‌آوری کرد، شش محل استقرار برای وانت‌بارهای میوه‌فروش معین و ۱۵۰ عدد کارت استقرار (مجوز بارفروشی) صادر شد.

وی با اشاره به بازدید مأموران شهرداری از ۱۵۰ محل کسب و کسبه‌های مشاغل مزاحم، گفت: با صنوف و مشاغل مزاحم که به هر نحو برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند، برابر بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها برخورد قانونی شد.

کد خبر 570257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.