انتشار ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس

معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز با اشاره به خرید ۶۵ دستگاه اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی شهری، گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر شده است و به محض فروش برای خرید اتوبوس‌های جدید اقدام خواهد شد.

مهدی آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اعلام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در آستانه فرارسیدن سال ۱۴۰۱ برای خرید ۶۵ دستگاه اتوبوس برای کلان‌شهر اهواز اقدام و به عنوان پیش پرداخت حدود ۶۷ میلیارد تومان به فروشنده پرداخت شد و مابقی هزینه اتوبوس‌ها نیز در سال جاری به صورت تناوبی پرداخت می‌شود.

وی ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت نفت، افزود: شرکت نفت بخشی از بدهی‌های خود به شهرداری را پرداخت کرد که شهرداری اهواز با وصول این مطالبات برای خرید اتوبوس اقدام کرد و پیش پرداخت مورد نیاز برای فروشنده ارسال شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز تصریح کرد: با دریافت مجوزهای لازم ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس منتشر شده است که به محض فروش این اوراق قرارداد جدیدی با شرکت‌های سازنده اتوبوس منعقد خواهد شد و هر میزانی که بتوانیم اتوبوس تهیه و به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی دقیق اتوبوس‌ها و نحوه ورود به ناوگان حمل‌ونقل شهری توسط معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اهواز انجام خواهد شد، گفت: با وجود تمام مشکلاتی که شهر اهواز با آنها روبه‌رو است، مشکل کمبود اتوبوس از دید مدیران شهری مغفول نماند و به ترتیب اولویت در حال رفع مشکلات ناوگان حمل‌ونقل شهری اهواز هستیم.

کد خبر 570245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.