مدل ویژه هوم پاد با قابلیت‌های اپل TV و دوربین فیس‌تایم

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل همچنان در حال کار بر گجت ویژه‌ای است که هوم پاد و اپل TV را ترکیب می‌کند و به دوربین فیس‌تایم مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپل در حال کار بر مدل ویژه‌ای از هوم‌پاد است که ترکیبی از اسپیکر هوشمند و قابلیت‌های اپل TV و دوربین فیس‌تایم است. افشاگر معتبر بلومبرگ، «مارک گارمن» سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که اپل به دنبال ترکیب هوم‌پاد با اپل TV و دوربین است.

انتظار می‌رود که کاربران بتوانند با استفاده از مدل ویژه هوم‌پاد کارهایی مانند تماشای ویدئو، انجام بازی، پخش موسیقی و استفاده از دستیار صوتی سیری را انجام دهند. گجت جدید اپل در مراحل اولیه تولید است و احتمال دارد اپل هرگز آن را عرضه نکند یا تغییرات مهمی در آن اعمال کند. هنوز مشخص نشده است که طراحی ظاهری گجت جدید اپل که قابلیت‌های هوم‌پاد و اپل TV را در خود دارد و به دوربین نیز مجهز است، چگونه خواهد بود.

شرکت اپل سال گذشته تولید نسل اول هوم‌پاد را برای همیشه متوقف کرد و باعث شد گمانه‌زنی‌هایی درباره نسل جدید این اسپیکر هوشمند آغاز شود. هوم‌پاد مینی که در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد، به دلیل ارزان‌تر بودن به محبوبیت بسیار زیادی رسید، بنابراین بعید نیست که به زودی نسل جدید هوم‌پاد مینی نیز عرضه شود.

کد خبر 569671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.