بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه ۳ قم

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی‌ منطقه سه پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است و در تلاش هستیم این مجموعه فرهنگی و ورزشی تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود بخشی با اشاره به دغدغه مهم شهرداری قم برای ساخت فضاهای تفریحی‌ورزشی برای شهروندان، اظهار کرد: در تلاش هستیم نیاز به فضای تفریحی و ورزشی تمام مناطق را به ترتیب اولویت تأمین کنیم تا بتوانیم به سرانه استاندارد در این حوزه دست یابیم.

وی با بیان اینکه ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه سه در دو فاز بوده است، افزود: این مجتمع یکی از مجموعه‌های مناطق هشت‌گانه شهرداری قم بوده و از سال ۹۹ توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری و اداره کل طراحی مراحل طراحی سازه آن انجام شده و در دو فاز عملیات احداث آن آغاز شد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: فاز یک مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه سه که سال ۹۹ آغاز شد و با تکمیل اسکلت‌بندی و سازه آن، در سال ۱۴۰۰، قرارداد فاز دوم آن برای تکمیل پروژه منعقد شد.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی منطقه سه قم، گفت: در حال حاضر فاز دوم این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی ۸۰ تا ۹۰ درصدی داشته است و با هدف و رویکرد افزایش فضاهای فرهنگی و ورزشی و با زیربنای ورزشی به مساحت ۱۲۳۵ مترمربع در مرحله تکمیل و نازک‌کاری است.

بخشی خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه سه قم ۳۰۰ مترمربع فضای اداری دارد و فضای ورزشی آن نیز شامل سالن بدن‌سازی و رختکن و سکوی تماشاچیان است، سالن اصلی آن نیز چندمنظوره و برای ورزش‌هایی مانند فوتسال، بسکتبال و والیبال طراحی شده است و تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص سیستم سرمایشی و گرمایشی مجموعه ورزشی، اظهار کرد: سیستم سرمایشی و گرمایشی مجموعه نیز سیستم هواساز بوده است و محل مجموعه ورزشی در بلوار شهید دقایقی در شهرک امام حسن (ع) جنب بوستان امام حسن (ع) واقع شده است و در تلاش هستیم تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 569493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.