ابتکار شهر یونانی برای تشکر از پاکبان‌ها

ابتدای این هفته، شهر یونانی تریکالا از ناوگان جدید کامیون‌های حمل زباله خود رونمایی کرد؛ برخلاف کامیون‌های معمولی، وسایل نقلیه جدید عکس‌هایی از پاکبان‌های شهر را با هدف برجسته کردن کارهایی که انجام می‌دهند و تشکر از تلاش‌هایشان نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این کامیون‌ها با عنوان "قهرمانان زندگی روزمره" در شهر گردش خواهند کرد. زیر عکس اصلی پاکبان‌ها، پیامی نوشته شده است که از ساکنان شهر می‌خواهد تا از ریختن زباله خودداری کنند و به قهرمانان مذکور کمک کنند تا تریکالا را تمیز نگه دارند.

ابتکار شهر یونانی برای تشکر از پاکبان‌ها

دیمیتریس پاپاسترگیو، شهردار تریکالا در فیس بوک خود در این رابطه نوشت: "ما قهرمانان گمنام پاکیزگی و سرسبزی، دلاوران زندگی روزمره را در کانون توجه قرار می‌دهیم. اگر شهروندان کمک نکنند، شهر هرگز پاک نخواهد بود."

ابتکار شهر یونانی برای تشکر از پاکبان‌ها

تریکالا یکی از قدیمی‌ترین شهرهای اروپا با تاریخ طولانی است که قدمت آن به ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد باز می‌گردد. در این شهر، نوآوری و فرهنگ با هم به زیبایی در آمیخته است.

علاوه بر پاکیزگی شهر که حاصل همکاری شهروندان و شهرداری است، تریکالا کاملاً مسطح است و همین امر به تبدیل شدن این شهر به یکی از دوچرخه‌دوست‎ترین مناطق در این کشور کمک کرده است. شهرداری برای ترویج دوچرخه‌سواری، در نقاط مشخصی از شهر دوچرخه قرار داده است تا تمام شهروندان بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

کد خبر 569365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.