۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
انتصاب جدید در شهرداری اهواز

شهردار اهواز با صدور حکمی «هدایت الله زارع‌زاده» را به عنوان سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری این کلانشهر منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل را پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، «رضا امینی» در متن حکم خود خطاب به هدایت الله زارع‌زاده» آورده است:

«اکنون که به فضل الهی، فصل نوینی از خدمت به مردم شریف و فهیم کلان شهر اهواز فراهم گردیده و شرایط خاص و ظرفیت‌های قابل توجه این شهر پر آوازه، نوید آینده‌ای روشن را می‌دهد، ضرورت مدیریت جهادی، تعهد، تخصص و سلامت، بیش از هر زمان دیگری محسوس است تا مدیران پاکدست و سخت‌کوش با استعانت از الطاف الهی و عنایت ائمه معصومین علیهم السلام جد و جهد خویش را بکار بسته و به خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز بپردازد.

فرصت خدمت کوتاه است و زمینه‌های تلاش برای رشد و شکوفایی شهر بسیار. اغتنام فرصت و اهتمام ویژه در مسیر رفع موانع پیشرفت شهر و شهرداری و حرکت بر مدار عدالت، همچنین توجه ویژه به کاهش مشکلات، خصوصاً محلات کم برخوردار از جمله انتظارات بحق مردم قدرشناس اهواز است.

لذا با توجه به تعهد سوابق اجرایی و توانمندی‌ها جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منصوب می‌گردید.»

کد خبر 568829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.