برنامه‌های توسعه به ‌دور از نگاه‌های جزیره‌ای باشد

سرپرست شهرداری شهرکرد با تاکید بر اینکه برنامه‌های توسعه شهرکرد ‌باید به دور از نگاه‌های جزیره‌ای باشد، گفت: به‌منظور تحقق سریع‌تر اهداف توسعه‌ای و جذب گردشگران در شهرکرد، می‌توان از خوراک‌های محلی، آیین‌های سنتی و تولیدات صنایع‌دستی استفاده کرد.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تسریع در روند توسعه، پیشرفت و ارتقای بخش‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرکرد ضروری است؛ در این راستا می‌توان از توان مشاوران ملی و بین‌المللی بهره‌گیری و نسبت به جذب سرمایه‌گذاران توانمند اقدام کرد.

وی افزود: به منظور تحقق سریع‌تر اهداف توسعه‌ای و جذب گردشگران در شهرکرد، می‌توان از خوراک‌های محلی، آئین‌های سنتی و تولیدات صنایع‌دستی استفاده کرد.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه طراحی و ساخت المان بام ایران در ورودی شهرکرد در آینده محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به نام‌گذاری شهرکرد تحت عنوان «شهر ملی نمد» مدیریت شهری می‌تواند در طراحی ساختمان‌ها و بناهای شهر از المان‌های مرتبط با نمد استفاده کند.

نجفی تاکید کرد: چشم‌انداز و برنامه‌های توسعه شهرکرد باید به‌دور از نگاه‌های جزیره‌ای و با هدف بهره‌مندی عموم شهروندان اجرایی شود.

کد خبر 568745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.