تدوین برنامه «چرخه‌ ورزش» در شهر تبریز

شهردار تبریز گفت: پاسخ و اساس نجات از تنش و چالش‌ها، ورزش است که باید به‌طورویژه به آن پرداخت کرد؛ در این راستا برنامه «چرخه ورزش» را در شهر تدوین کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب هوشیار با تاکید بر اینکه المپیاد ورزشی جام پرچم، فعالیتی ارزشمند بود، اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا، جامعه به یک شادی نیاز داشت که المپیاد جام پرچم نمونه‌ای از این اتفاق بود که از عوامل اجرایی آن تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: شهر تبریز از دیرباز شهر ورزش بود و ورزشکاران، قهرمانان و انسان‌های فرهیخته بسیاری را پرورانده و دستی بر آتش دارد که در حوزه ورزش، تیم‌های قهرمانی و انفرادی، سبقه‌ای طولانی دارد.

شهردار تبریز با بیان اینکه امروزه پیچیدگی اجتماعی و مشکلات در جامعه جاری است، تصریح کرد: پاسخ و اساس نجات از این تنش و چالش‌ها، ورزش است که باید به طور ویژه به آن پرداخت کرد؛ در این راستا برنامه‌ای تحت عنوان «چرخه ورزش» را در شهر تدوین کرده‌ایم.

وی‌خاطرنشان کرد: در وزارت کشور این تفکر قوت گرفته است که توجه به حوزه ورزش باید جدی باشد؛ بنابراین تلاش می‌کنیم بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را با کمترین هزینه در همه حوزه‌ها فراهم کنیم.

هوشیار، در خصوص ظرفیت‌های قوی زیرساختی و نرم‌افزاری تبریز گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و سیاست‌های شورای شهر قبلی، وقفه‌ای ایجاد شد که شورای ششم همکاری خوبی دارد؛ امیدواریم سال ۱۴۰۱ سال ورود به حوزه سلامت و ورزش باشد و توفیقات خوبی نصیب ما شود.

کد خبر 568337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.