چهارمین فراخوان ملی اورژانس و کودک با محوریت قانون ۵ انگشت اورژانسی

روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از چهارمین فراخوان ملی اورژانس و کودک با محوریت قانون پنج انگشت اورژانسی خبر داد و مهلت ارسال آثار را تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه اعلام کرد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص شرایط شرکت در چهارمین فراخوان ملی اورژانس و کودک با محوریت قانون پنج انگشت اورژانس، اظهار کرد: مربیان و کودکان در رده سنی چهار تا ۱۵ سال، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان آثار خود را در قالب کلیپ نمایشی، داستان، شعرخوانی، نقاشی یا کاردستی برای دبیرخانه این فراخوان به شماره ۰۹۱۳۲۰۳۷۸۸۵ در واتس‌اپ یا تلگرام ارسال کنند، افزود: حتماً مشخصات شرکت‌کننده شامل نام و نام‌خانوادگی، سن، شهر و شماره تماس همراه با اثر ارسال شود.

روابط عمومی مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه تداوم خواهد داشت و به بهترین آثار ارسالی در دو گروه کودکان و مربیان جایزه اهدا و آثار ارسالی در کانال همیاران اورژانس در پیام‌رسان تلگرام به آدرس hamyar۱۱۵@ منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای دانلود فایل pdf کتاب پنج انگشت اورژانسی به آدرس https://b۲n.ir/p۳۹۸۱۱ مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: مطالب مرتبط با قانون پنج انگشت اورژانس در لینک https://ems.mui.ac.ir قابل دسترسی است.

کد خبر 568273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.