پیگیری امور مربوط به خانواده‌های شهدا وظیفه ما است

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان(عج) همراه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولان این گروه با خانواده شهید مدافع حرم سردار حسین آقادادی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ پاسدار کوروش بیگی اظهار کرد: روح مطهر شهدای والامقام همچون شهید آقادادی که هم برادر شهید و هم مدافع حرم بود، موجب برکت در جامعه ما است و در واقع تمام آرامش و امنیت کنونی خود را مدیون خون پاک شهدای عزیز هستیم.

وی افزود: خانواده‌های شهدا بر گردن همه ما خصوصاً مسئولان و خادمان جامعه، حق دارند و تمام تلاش ما این خواهد بود که با انجام وظایف خود به نحو احسن، دین خود را نسبت به ایثار و فداکاری آنان ادا کنیم.

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به آغاز فعالیت خود در این یگان، گفت: از دیدار با خانواده شهیدان انرژی و روحیه می‌گیرم و بسیار خرسندم که نخستین روزهای کاری سال و قرن جدید، با حضور در خانه شهدای والامقام و دیدار با شما خانواده معظم شهدا رقم خورد.

سرهنگ بیگی با بیان گوشه‌ای از خدمات شایسته شهید آقادادی در عمران و آبادانی مرزها به ویژه در شمال غرب کشور، خاطرنشان کرد: به یاد دارم شهید آقادادی در اولین روزهای شروع کاری خود در سپاه، به عنوان مهندس ناظر طرح‌های عمرانی تلاش چشم‌گیری در این خصوص انجام داد و یکی از موفق‌ترین پاسداران در عرصه سازندگی بود که با روحیه جهادی و ایمان قلبی در تمام مأموریت‌ها سربلند بود؛ همین لیاقت و شایستگی و ایمان قوی باعث شد بهترین پاداش خود که همین شهادت است را از خدا بگیرد که امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی افزود: برنامه ما این است که با خانواده‌های معزز شهدا ارتباط مستمر داشته باشیم و از بهترین لحظات زندگی ما همین دیدار با خانواده شهدا است و در این راستا تلاش خواهیم کرد تا با سایر خانواده‌های شهدا نیز دیدار کنیم.

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان (عج) در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ جایگاه و ارزش والای خانواده‌های شهدا، گفت: وظیفه خود می‌دانیم همواره پیگیر امور خانواده‌های شهدا باشیم.

در پایان این دیدار، سرهنگ پاسدار بیگی با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید آقادادی تجلیل کرد.

کد خبر 568099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.