اجرای طرح تحول فضای سبز شهری در زرند

رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زرند گفت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های طرح تحول فضای سبز شهری، تامین و اصلاح روشنایی بوستان‌ها و میادین سطح است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارتقای روشنایی شهر از مهم‌ترین مؤلفه‌های تأمین امنیت شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی شهری است؛ این مهم باید در طراحی تمام فضاهای شهری و اجرای پروژه‌ها مورد توجه قرار بگیرد. پارک‌ها و فضاهای سبز از جمله مکان‌های تفرجگاهی شهر است که تأمین روشنایی آن ضرورت دارد. شهرداری زرند در قالب طرح تحول فضای سبز شهری، اقدام به اصلاح روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر کرده است.

«جواد اسلامی» در این خصوص اظهار کرد: به منظور ارتقای جلوه بصری شهر، افزایش امنیت اجتماعی و صرفه‌جویی هرچه بیشتر در مصرف انرژی، تعویض لامپ‌های سوخته و پر مصرف بوستان‌های شهر به انجام رسید.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های طرح تحول فضای سبز شهری، تأمین و اصلاح روشنایی بوستان‌ها و میادین سطح است.

رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زرند خاطرنشان کرد: وجود روشنایی در بوستان‌ها علاوه بر افزایش زیبایی، نقش مؤثری بر تأمین امنیت شهروندان در هنگام شب دارد.

اسلامی گفت: تعویض لامپ‌های سوخته بوستان امام‌زاده حمزه، به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری به انجام رسید تا شهروندان بتوانند در فصل تابستان و شب‌های ماه مبارک از فضای بهتری بهره‌مند شوند.

کد خبر 567126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.