یازدهمین دوره جشنواره ملی بهارنارنج در بابل برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بابل گفت: یازدهمین دوره جشنواره ملی بهارنارنج در بابل برگزار می‌شود.

محمدزمان یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ایجاد نشاط اجتماعی، نگاه ویژه به تولید و تبلور ایده‌های خلاقانه در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت درختان نارنج و تکیه بر خواص دارویی آن از رویکردهای اصلی یازدهمین دوره جشنواره ملی بهارنارنج در بابل خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سال گذشته به ویژه برنامه‌های نیمه‌شعبان و جشنواره نوروزی اینک بهار، تصریح کرد: با توجه به اینکه جشنواره ملی بهارنارنج یکی از سرمایه‌های شهر بابل است، تلاش می‌کنیم با نگرشی متفاوت و با تاکید بر تحقق شعار سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و رعایت شرایط خاص شیوع بیماری کرونا این ظرفیت را حفظ کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر بابل با بیان اینکه برگزاری جشنواره ملی بهارنارنج ضمن افزایش شادی و نشاط شهری، به ایجاد فضای همدلی نیز کمک خواهد کرد، تصریح کرد: شهروندان همیشه از این جشنواره استقبال می‌کنند و این نشان‌دهنده مردمی بودن این جشنواره است.

وی تداوم اجرای فعالیت‌های فرهنگی و مردم‌محور را در این شهر حائز اهمیت دانست و گفت: برنامه‌های فرهنگی و بانشاط با استقبال مردم مواجه می‌شود و این استقبال، مطالبه مردم در این مسیر از مسئولان را نشان می‌دهد، به‌زودی در خصوص برنامه‌های مختلف جشنواره یازدهم اطلاع‌رسانی کاملی خواهیم کرد.

کد خبر 566742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.