اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در ماه مبارک رمضان

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نسبت به اجرای بیش از ۲۰۰ ویژه‌برنامه با محوریت ماه مبارک رمضان در محلات و مناطق مختلف شهر اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنامه‌هایی که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برای مبارک رمضان تدارک دیده است، در زمینه‌های متنوع ورزشی تفریحی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، گردشگری و مذهبی طراحی شده و مخاطب آنها، اقشار مختلف جامعه و گروه‌های متنوع سنی هستند.

برخی از این برنامه‌ها عبارتند از برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف ویژه آقایان و خانم‌ها با نام «مولای عرشیان» و «بانوی قدسیان»، روخوانی و تفسیر نهج‌البلاغه در باغ‌های بانوان مناطق مختلف، برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن کریم، اجرای مراسم سحوری خوانی، بازدید از امامزادگان اسماعیل، جعفر و هارون ولایت و تکایای تخت فولاد، برگزاری مراسم شب‌های قدر با مشارکت شهروندان، برگزاری آیین مناجات‌خوانی و دعای ابوحمزه ثمالی، تولید و انتشار بیش از ۲۰ عدد اثر رسانه‌ای با محوریت مناجات، طراحی و پخش برنامه تلویزیونی بهشت اجابت با محوریت معرفی مشاهیر تخت فولاد و برنامه‌های متعدد دیگر که هر کدام به صورت جداگانه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

در طراحی و اجرای این برنامه‌ها تلاش شده است تا سلیقه‌های رده‌های مختلف سنی در نظر گرفته شود و برنامه‌هایی جذاب و حاوی محتوای ارزشی برگزار شود.

کد خبر 566197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.