لزوم تغییر کاربری برج‌های دوقلوی شهرکرد

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: در صورت فروش برج باید تغییر کاربری داده شود و تعداد طبقات کاهش یابد و همچنین مسائل ترافیکی باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _سه‌شنبه شانزدهم فروردین‌ماه- در جلسه بررسی و هم‌اندیشی مربوط به برج دوقلوی شهرکرد، اظهار کرد: سال گذشته شهرداری از لحاظ درآمدی سال سختی را پشت سر گذاشت، اما کارکنان شهرداری با تمام توان به شهروندان خدمت‌رسانی و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر باید در خصوص تعیین تکلیف برج دوقلو اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: در صورت فروش، برج باید تغییر کاربری داده شود و تعداد طبقات کاهش یابد و همچنین مسائل ترافیکی باید رفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد ادامه داد: زمان تعلل نیست و باید سریع‌تر برج دوقلو تعیین تکلیف و با توجه به مصوبات شورای دوره قبل تصمیم اتخاذ و به یک جمع‌بندی برسیم.

ماشاء‌الله ایزدی، عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد نیز در این جلسه اظهار کرد: برج دوقلو، مدیریت شهری را دچار چالش کرده است و مسائل ترافیکی و مالی گریبان‌گیر شهرداری شهرکرد شده است و اگر به فروش برسد در مدت زمان کوتاه به نفع شهرداری خواهد بود.

وی با بیان اینکه خریدار نیز باید تمام جوانب را در برج مدنظر قرار دهد، افزود: همچنین شهرداری با فروش قطعات زمین و تغییر کاربری برج به صورت مسکونی، خدماتی و فرهنگی و کاهش تعداد طبقات می‌تواند برج را تکمیل کند.

یوسف صادقی، عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به اینکه الزامات ماده پنج هزینه‌های زیادی را بر عهده شهرداری گذاشته است، اضافه کرد: در صورت فروش برج، شهرداری مسائل ترافیکی را مدنظر قرار دهد و خریدار نیز تمام جوانب برج را باید در نظر بگیرد.

کد خبر 566177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.