بهسازی خیابان اندرزگو؛ پاسخ به مطالبه‌ای دیرینه

شهردار کاشان، حجم مصرفی آسفالت برای بهسازی خیابان شهید اندرزگو را ۷۰۰تن ذکر کرد و گفت: بهسازی این خیابان شامل زیرسازی و آسفالت، مساحت ۵۶۰۰مترمربع را در برگرفته است.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بهسازی خیابان شهید اندرزگو، اظهار کرد: اجرا نشدن آسفالت باکیفیت طی سالیان گذشته و حفاری‌های متعدد در این خیابان، ناهمواری و فرونشست‌هایی را در این معبر ایجاد کرده و به دغدغه‌ای برای ساکنان تبدیل شده بود.

وی بهسازی این خیابان را یکی از مطالبات دیرینه شهروندان ساکن در این محدوده دانست و افزود: وجود مرکز آموزشی، عبور و مرور دانش‌آموزان و حجم بالای تردد شهروندان ضرورت بهسازی این خیابان را دو چندان کرده بود.

شهردار کاشان با بیان اینکه با اهتمام مدیریت شهری این خواسته به‌حق شهروندان در قالب عملیات جمع‌آوری آسفالت، زیرسازی و آسفالت مجدد اجرا شد، خاطرنشان کرد: حجم آسفالت مصرفی در خیابان شهید اندرزگو ۷۰۰ تن بوده و بهسازی این خیابان شامل زیرسازی و آسفالت، مساحت ۵۶۰۰ متر مربع را در برگرفته است.

بخشنده‌امنیه با قدردانی از تلاش‌های شهرداری منطقه دو و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کاشان برای اجرای این پروژه، گفت: عملیات زیرسازی، آسفالت و جابه‌جایی تأسیسات خیابان مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال انجام شده است.

کد خبر 565948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.