در اپن‌سی با کارتهای اعتباری خرید کنید

بازار بزرگ NFT های OpenSea، به تازگی امکان پرداخت‌های مستقیم با کارت‌های اعتباری را از طریق MoonPay راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکنون کاربران می‌توانند با استفاده از مارک‌های مختلف کارت‌های اعتباری و کارت‌های بانکی مانند American Express، Google Pay و Visa هزینه خرید NFT خود را پرداخت کنند. به گفته سخنگوی MoonPay، کاربران این کار را بدون نیاز به تبدیل دارایی به یک ارز رمزنگاری خاص انجام خواهند داد.

این حرکت، پایگاه کاربری بازار OpenSea را به گونه‌ای گسترش می‌دهد که کسانی که با ارزهای دیجیتال ناآشنا هستند را نیز شامل شود. همه NFTها در OpenSea به صورت بومی پشتیبانی می‌شوند و تحویل تمام دارایی‌ها به صورت درون زنجیره‌ای انجام می‌دهند. این بدان معناست که کاربران برای پرداخت نیازی به ترک پلتفرم یا استفاده از رمزارز خاصی ندارند. تنها زیان پرداخت با استفاده از کارت‌های اعتباری این است که احتمالاً هزینه‌های اضافی کارمزد تراکنش را اندکی افزایش دهد.

این روش پرداخت برای فروش NFT اولیه و ثانویه، از جمله ضرب کردن و اولین عرضه اعمال می‌شود. این قابلیت به صورت مرحله‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه اینکه کسانی که از OpenSea استفاده می‌کنند همچنان باید NFT ها را در کیف پول خود نگه داری کنند.

کد خبر 565695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.