سیزده‌بدر زرین‌شهر بدون حادثه سپری شد

شهردار زرین‌شهر گفت: با تدابیر اتخاذ شده، به‌رغم حضور چشمگیر گردشگران و شهروندان در اماکن گردشگری خصوصاً پارک ساحلی شهر، شاهد یک روز بی‌حادثه بودیم.

حسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۱، شاهد استقبال بالای گردشگران از اماکن تفریحی خطه طلایی ایران بودیم، اظهار کرد: گزارش‌های ارائه شده و مجموع آمار ورودی مسافران نوروزی به زرین‌شهر، مرکز شهرستان لنجان و حضور چشمگیر آنان در مراکز تفریحی، حاکی از رشد جهشی و قابل‌توجه گردشگران نسبت به میانگین چند سال گذشته است.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۱ تمهیداتی از سوی ستاد نوروزی شهرداری زرین‌شهر اندیشیده شد تا شهروندان و گردشگران، سفری خاطره‌انگیز در این شهر داشته باشند.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: به منظور معرفی هر چه بهتر خطه طلایی ایران، بیش از چهار هزار بسته فرهنگی شامل نقشه گردشگری و توصیه‌های ایمنی و زیست‌محیطی و مسابقات فرهنگی و سرگرمی و کیسه زباله بین گردشگران در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تلاش شد در تبلیغات نوروزی طراحی‌های متفاوتی انجام شود تا در آن اطلاعات جامعی در خصوص جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و تأسیسات گردشگری در اختیار گردشگران نوروزی قرار بگیرد.

اسماعیلی‌احمدی تصریح کرد: مدیریت شهری زرین‌شهر به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان، آسایش مسافران نوروزی و زیبایی شهر اقداماتی همچون آماده‌سازی بوستان‌های شهر را با تلاش بی‌وقفه تمام کارکنان و کارگران شهرداری انجام داد تا شهر برای استقبال از سال نو و گردشگران مهیا باشد و ارائه این خدمات همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده‌باش تیم امداد و نجات و غواصی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین‌شهر در روز طبیعت، تاکید کرد: با توجه به اهمیت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار همزمان با سیزدهم فروردین، ایستگاه عملیاتی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین‌شهر در آماده‌باش کامل بودند و به منظور مواجهه با حوادث احتمالی این روز و ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به مسافران و شهروندان، تمهیدات ویژه‌ای پیش‌بینی شده بود.

شهردار زرین‌شهر گفت: تیم واکنش سریع امداد و نجات و غواصی شهرداری با تجهیزات کامل برای پیشگیری و اقدام فوری جهت حوادث احتمالی غرق‌شدگی به دلیل جاری بودن رودخانه زاینده‌رود، در پارک ساحلی زرین‌شهر مستقر شده بود.

وی افزود: علی‌رغم حضور چشمگیر گردشگران و شهروندان در اماکن گردشگری شهر خصوصاً پارک ساحلی، با تدابیر اتخاذ شده، شاهد یک روز بی‌حادثه بودیم.

کد خبر 565522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.