اطلاع‌رسانی خدمات سفر در شهر اصفهان خوب و به موقع انجام شد

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کمبود نظارت مستمر بر خدمات ارائه شده یکی از ایراداتی است که به ستاد خدمات سفر وارد بود، در تماس‌های ثبت شده با سامانه ۱۳۷، مردم و گردشگران نسبت به برخی قیمت اقلام و گرانی آن و دیگر موارد اعتراض داشتند که این موارد باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی معرک‌نژاد، امروز پنجشنبه، یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و تبلیغات یک فرایند زمان بر است، اظهار کرد: به‌رغم سختی‌ها و مشکلات، اطلاع‌رسانی خدمات سفر ارائه شده در شهر اصفهان خوب و به موقع انجام شد.

وی با اشاره به استقبال خوب مسافران از اپلیکیشن «اصفهانما»، افزود: قرار بود این اپلیکیشن تمام خدمات شهری مورد نیاز گردشگران را ارائه دهد، اما با توجه به کمبود زمان میسر نشد، از زحمات دوستان میراث فرهنگی و همچنین بخش خصوصی که در این زمان اندک اپلیکیشن را مهیا کردند سپاسگزارم، اما لازم است نسبت به ارتقای کیفی آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه نبود نظارت مستمر بر خدمات ارائه شده یکی از ایراداتی است که به ستاد خدمات سفر وارد بود، گفت: در تماس‌های ثبت شده با سامانه ۱۳۷، مردم و گردشگران نسبت به برخی قیمت اقلام و گرانی آن و دیگر موارد اعتراض داشتند که این موارد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی، هماهنگی و همگرایی بیشتر نقش دیگر نهادها و سازمان‌ها را در اطلاع‌رسانی و تبلیغات مشخص و معین کنیم، اما به نظر می‌رسد اکنون بار اصلی خدمات فرهنگی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، بر عهده شهرداری اصفهان بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه ۹۵۹ سازه تبلیغاتی در سطح شهر اصفهان نصب شد، افزود: با این وجود انتقاداتی نسبت به تبلیغات بود و ضمن لزوم دقت بیشتر لازم است با آسیب‌شناسی دقیق‌تر جایگاه دیگر ارگان‌های مرتبط را نیز در این خصوص بررسی و تحلیل کنیم.

کد خبر 565127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.