پروژکتور لیزری تمام رنگی شیائومی معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی از پروژکتور لیزری تمام رنگی جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی علاوه بر گوشی هوشمند، محصولات متنوع دیگری نیز وارد بازار می‌کند. به طوری که اخیراً پروژکتور جدیدی معرفی کرده است که Full-Color Laser Theater نام دارد. قیمت این محصول تقریباً ۱۰۹۹ دلار ارزیابی شده است، اما خریداران می‌توانند آن را در دوره پیش خرید با قیمت ۱۰۲۰ دلار سفارش دهند.

انتظار می‌رود که عرضه این محصول از اوایل ماه آوریل در چین آغاز شود. پروژکتور لیزری تمام رنگی جدید شیائومی بر خلاف دیگر پروژکتورهایی که این شرکت پیش از این وارد بازار کرده است، از منبع نور لیزر سه رنگ RGB برای ارائه تصاویر استفاده می‌کند. شفافیف این محصول از طریق کریستال مایع LCoC بر فناوری سیلیکون بهبود داده شده است. پروژکتور ذکر شده گواهینامه نور آبی کم (SGS) را دریافت کرده است، شدت نور آبی این محصول در محدوده ۴۱۵ تا ۴۵۵ نانومتر است که کنترل شده است و تماشای محتوا را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

پروژکتور لیزری تمام رنگی شیائومی از بلندگوهای دوگانه بهره می‌برد و گواهینامه DTS و دالبی را نیز دریافت کرده است. این محصول از میدان صوتی مجازی صدای پانورامیک WANOS چین پشتیبانی می‌کند تا کیفیت صدای خروجی آن افزایش پیدا کند. پروژکتور ذکر شده به پردازنده چهار هسته‌ای Amlogic T982 و دو گیگابایت رم DDR4 مجهز شده است. این دستگاه به منظور ارائه تصاویر با کیفیت‌تر، از الگوریتم AIPQ بهره می‌برد و به سه رابط HDMI، USB 3.0 و LAN مجهز شده است.

کد خبر 565075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.