کمبود آب برای فضای سبز شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: به دلیل کمبود آب در حوزه فضای سبز با مشکل مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _چهارشنبه دهم فروردین‌ماه_ در دیدار نوروزی مدیریت شهری با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، ضمن تشکر از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: شهرداری‌ها ازجمله سازمان‌هایی هستند که نمی‌توانند اعتبارات دولتی داشته باشند و دستشان در جیب مردم است و مستلزم است بهترین خدمات را به مردم ارائه کند.

وی گفت: انتظار داریم در تقسیم بودجه به شهرداری مرکز استان نگاه ویژه‌ای شود و در تأمین نیازهای این شهرداری ازجمله خرید نردبان بلند آتش‌نشانی، تکمیل پروژه‌های عمرانی و مناسب سازی معابر مساعدت لازم را داشته باشند.

نجفی ادامه داد: شهرداری باید در تمام حوزه‌ها خدمات رسانی کند اما در حال حاضر به دلیل کمبود آب در حوزه فضای سبز با مشکل مواجه هستیم و در بحث کنترل و نظارت ترافیک باید شهرداری دوربین در سطح شهر نصب کند اما همه این خدمات نیازمند تأمین اعتبار است.

بهروز محمدپور مدیر برنامه و بودجه شهرداری شهرکرد نیز اضافه کرد: سال گذشته برنامه راهبردی - عملیاتی شهرداری شهرکرد تهیه شد و در حال حاضر در مراحل تصویب شورای اسلامی شهرکرد و شورای برنامه‌ریزی است که آمادگی داریم پیش‌نویس طرح را برای استفاده بهتر در اختیار سازمان قرار دهیم.

وی با اشاره به نحوه تعریف پروژه‌ها در استان گفت: پروژه‌هایی که تعریف می‌شود باید به گونه‌ای باشد که سرمایه در گردش آن در مرکز استان بیشتر شود و از این طریق بتوان به توسعه پایدار دست یافت و شهرداری را در حوزه مالی توانمندتر کرد.

کد خبر 564887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.